Jongens naam: we komen er niet uit!

Discussie in 'Babynamen' gestart door spannendetijden, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik vind Dominique mooi, zowel voor een jongen als voor een meisje!

2. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Christian! Vind ik veel mooier dan Christiaan. Maar ik vind roepnaam Chris zo gewoontjes.

Verder vind ik Jonathan - Jonah een hele mooi voorstel.

Ethan vind ik ook wel leuk. De rest is niet zo mijn smaak.

James vind ik overigens wel een hele mooie klassieke naam!

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    E.than
    F.abian
    K.ick
    M.ason
    T.yson

Vind ik erg leuk!

4. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    chris vind ik leuk!

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    vind christiaan mooi chris mooier eigenlijk
    Kick vind ik vreselijk want als hij wat ouder is weten andere wat het betekend in het engels en misschien word hij wel getrapt dan .....

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    ow hier ook vreselijke dilemma met de namen. Nog wel wat langer de tijd dan jij hebt, maar staan ook al heel lang stil. Is er een reden dat jullie er een punt tussenzetten voor het forum ofzo?

7. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Daardoor is het iets moeilijker terug te vinden via google.

8. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik vind Dominic een hele mooie naam en James past daar ook goed bij. Bekt lekker :)

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Nicolientje: thanx! Ik vind Dominique/dominic ook erg leuk!!! man vind het alleen helemaal niks!
    En dan met afkorten ist DO of NIc/niek en zo heet ons neefje ook. Dus Dominique gaat helaas van de lijst 

Violet rose: thanx voor je reactie! Jonathan – jonah vind ik wel mooi , maar we willen geen naam met de J.
    Ik ben bang dat ik Ethan te “amerikaans” vind…hoe super vet ik de naam ook vind,…ik moet er nog te erg aan wennen. (als ik mezelf in gesprek voorstel over hem)
    En ik ben zelf pro James als 2e naam!! :D

Zonnebloem: thanx!!! Zitten we op 1 lijn ;) hihi

Suus: bedankt voor je reactie…ik heb eigenlijk nooit op die manier over kick nagedacht! Terwijl ik alle namen tot in detail overdenk!!!! Haha

Jeszs: voor het googlen…al kunnen ze ook op a.bram googlen natuurlijk ;) (voor als je bekenden hebt, die vinden je discussie dan minder makkelijk)
    Wat vervelend dat jullie ook met namen dilemma zitten! Voor een meisje was t zo duidelijk!!!! En heb ik nog wel meer mooie namen , maar een jongen…we worden het gewoon niet eens! En dan zul je zien…wordt het een meid! Als die “zorgen” om niks hihi
    Maar…jullie hebben nog even!!!!

Yalen : ik ben het helemaal met je eens!! Klinkt idd goed met James en is gewoon leuk!
    Alleen man vind Do niet leuk!
    - Heb er ook aan gedacht om hem officieel geen “andere” roepnaam te geven, maar gewoon volledig! En als we hem dan roepen,…zien we wel hoe :D

Gister hadden we weer namen avond,…
    Ik zei tegen man..we komen er nooit uit!! zegt ie heel leuk maar we hebben toch namenlijstje?!
    “ja schat, die veranderd steeds! En er komen steeds meer namen bij ipv minder!”
    Conclussie: het blijft een drama!!
    Oooh max is pertinent van de baan! Man vind het echt vreselijk!!! ahaha

Deel Deze Pagina