Christian! Vind ik veel mooier dan Christiaan. Maar ik vind roepnaam Chris zo gewoontjes. Verder vind ik Jonathan - Jonah een hele mooi voorstel. Ethan vind ik ook wel leuk. De rest is niet zo mijn smaak. James vind ik overigens wel een hele mooie klassieke naam!
vind christiaan mooi chris mooier eigenlijk Kick vind ik vreselijk want als hij wat ouder is weten andere wat het betekend in het engels en misschien word hij wel getrapt dan .....
ow hier ook vreselijke dilemma met de namen. Nog wel wat langer de tijd dan jij hebt, maar staan ook al heel lang stil. Is er een reden dat jullie er een punt tussenzetten voor het forum ofzo?
Nicolientje: thanx! Ik vind Dominique/dominic ook erg leuk!!! man vind het alleen helemaal niks! En dan met afkorten ist DO of NIc/niek en zo heet ons neefje ook. Dus Dominique gaat helaas van de lijst  Violet rose: thanx voor je reactie! Jonathan jonah vind ik wel mooi , maar we willen geen naam met de J. Ik ben bang dat ik Ethan te amerikaans vind hoe super vet ik de naam ook vind, ik moet er nog te erg aan wennen. (als ik mezelf in gesprek voorstel over hem) En ik ben zelf pro James als 2e naam!! Zonnebloem: thanx!!! Zitten we op 1 lijn hihi Suus: bedankt voor je reactie ik heb eigenlijk nooit op die manier over kick nagedacht! Terwijl ik alle namen tot in detail overdenk!!!! Haha Jeszs: voor het googlen al kunnen ze ook op a.bram googlen natuurlijk (voor als je bekenden hebt, die vinden je discussie dan minder makkelijk) Wat vervelend dat jullie ook met namen dilemma zitten! Voor een meisje was t zo duidelijk!!!! En heb ik nog wel meer mooie namen , maar een jongen we worden het gewoon niet eens! En dan zul je zien wordt het een meid! Als die zorgen om niks hihi Maar jullie hebben nog even!!!! Yalen : ik ben het helemaal met je eens!! Klinkt idd goed met James en is gewoon leuk! Alleen man vind Do niet leuk! - Heb er ook aan gedacht om hem officieel geen andere roepnaam te geven, maar gewoon volledig! En als we hem dan roepen, zien we wel hoe Gister hadden we weer namen avond, Ik zei tegen man..we komen er nooit uit!! zegt ie heel leuk maar we hebben toch namenlijstje?! ja schat, die veranderd steeds! En er komen steeds meer namen bij ipv minder! Conclussie: het blijft een drama!! Oooh max is pertinent van de baan! Man vind het echt vreselijk!!! ahaha