jongens namen echt ik kan niets vinden wat ik nou echt leuk vind! nouja 1 en dat is levi verder echt geen idee moeilijk!!! iemand ideeën?
Jongensnamen vond ik bij mijn eerste ook zo moeilijk, wij hadden ook maar 1 mooie naam en dat was Levi Het enige nadeel aan die naam vind ik dat je hem nu best veel hoort, dat vind ik wel jammer. Ik vind een originele naam leuker. Maar goed, we hebben nu 2 leuke, stoere jongensnamen. Die andere is wel origineel, maar dat houd ik liever geheim, want ik blijf graag een beetje anoniem. Het word wel steeds makkelijker, ik weet nu veel meer jongensnamen die ik leuk vind, bijv. Simon, Ross, Jonah, Jefta, Tijmen of Nijo. (Vooral die laatste vind ik erg mooi, spreek je uit als 'Niejoo')
Hou je van korte of lange namen? Wat ik leuke jongensnamen vind: *Roan *John *Jesse *Simon *Thomas *Liam
Ik lees ook even mee, want vind t zelf ook zooooo moeilijk! Mijn man kwam vanavond met Roan, vind ik zelf ook best leuk maar ik weet gewoon nu al dat mensen t anders uit spreken bij ons in de famillie, en dat vind ik heel irritant. Maar t past denk ik ook niet bij onze achter naam dus dat word um niet... Eerst vond ik Thijs ook wel een leuke naam, maar daar ben ik nu denk ik ook een beetje op uit gekeken, of misschien twijfel ik gewoon. Nick vonden we ook wel leuk maar denk ik ook niet echt WAUW! Dus t word nog een lastige klus.
Ik weet het geslacht nog niet maar een meisjes naam hebben wel al maar voor jongens weten we dus echt helemaal niks!
Brett Sten Jay Boaz Kay Wat voor meisjes namen vind je mooi of wat voor "eisen"heb je? Bijv. Kort, hollands, stoer, engels, origineel, ik noem zo even maar wat op
Hier een lijst voor je! Aaron / Aron Abel Adam Alexander, Alex Alwin Andreas Antonie Arik Arnoud Arthur * Bas, Bastiaan Beau Benjamin, Ben Benji Boaz Boyd Bram Brent Brice / Bryce Bruce * Cas, Casper / Kasper Casimir Charles Chris, Christiaan Christopher Collin / Colin * Dane Daniel, Daan Darren, Darian David, Dave Dean / Dene Deon, Dion Derek Devin, Davin Dex, Dexter Dominic Donovan Dorian Duncan Dylan * Eden / Aidan Eduard Elia, Elian, Elias Elmer Elroy, Leroy Elvin / Alvin, Elwin Emil / Emiel Erik / Eric Ethan Evan, Evander Ewoud / Ewout * Fabian Felix Ferdi Finley Floris Flynn, Finn * Gabriel Gideon Glen / Glenn Gus Hugo Hyam * Idan, Ilan Isaac, Izaäk Isaiah Ischa / Isha / Icha Itai Ivan Ivo * Jack Jair James Jari, Jori Jaron / Yaron Jason, Jace Jasper Jef / Jeff Jeremy Jeriah Jesse Jim - Joas Joel, Joey Joeri Jonah, Jonas Jonathan Joram, Joren Jordan Josia Jules Julian, Julius Jurgen Jurriaan Justin * Kai Kayden / Cayden / Caden / Kaden Kevin, Kelvin / Calvin Kobe, Tobe Koen * Landon Lars Laurens Lavi Lemuel Len / Lenn Lennard Lennon, Lennox Leon Lev, Lex Liam Liron, Miron Lloyd, Floyd Logan Lorenzo Lucas Lucian, Lucius Luuk / Luke * Maddox Marcus Marnix Marten Marvin Mattan / Matthan Matthias Maurice Max Melvin Menno Merlin Micah, Micaiah Micha Mick, Mike Milan, Milo Mitch Moran Morris Myron * Nathan Niek, Niels Niv Noah, Noam Nolan * Olivier Oscar Otis Otto Owen Ozzie * Pepijn Philander Philip / Filip Pip Quin / Quinn, Quincy Quinten Quirijn * Raf, Rafaël / Raphael Ralf / Ralph Rens, Renzo Rik / Rick Roan / Rowan Robbe Robin Roelof Ronin, Ronan, Ronen Ronny Roy, Royce Ruben Rufus Rylan * Sagi Samuel, Sam Sander Sebastiaan, Sebastian Sem Shai Sidney / Sydney, Sid Silas Silvester / Sylvester Simcha Simeon, Simon, Siem Sjors Sky, Skyler Sonny Stan, Sten Stefan Stijn Sven * Taylor Teun Thias / Tias Thijs / Tijs Thomas Ties Tijmen / Thijmen Tim, Tom / Thom Timo, Timon Timothy Tobias, Toby Tobin Travis Trevor Tristan Troy Tygo Tyler * Vico, Vigo, Viggo Victor Walter Wesley Wessel William Willis Xander Yorick / Jorik / Jorick / Yorik Zef / Sef
Ik neem aan dat je niet persé een Bijbelse naam zoekt? Misschien : Arlo Bodhi Dahvi (DAA-vie) Dani Dante Ezra Ilja Kaya Ischa Jesse Jiri Jori - Jory - Yori Juri - Youri Lino Mauro Melle Mika Milo Rodi - Rody Ravi Tibo Toby Xavi
Revi Roan Xavi Jace Ferdi Gino Nando Nino Deon Dario Devin Quint Chase Boyd Flinn Dex Vigo Thygo Dano Jari Calvin Boy Kian Kiran Ravi Boaz
Wellicht dubbel. Noah Joah (kun je uitspreken als Joah of Djoah) Dex Dax Ché Lennox Lennon Kaj Thijmen Thijn Valentijn Pepijn Laurens Finn Vince Denzel Russel Roan Ravi Joe David Morris Vito Xavi Julian Julius Daniel Kick Beetje van alles wat
sorry ik ben helemaal vergeten te reageren maar gewoon een kort maar krachtige naam hahah ik ben echt aan het rond zoeken maar niks spreekt me aan
Sil/Ties/Stan/Teun/Dirk/Niek/Daan/Jens/Tom.. Ik heb geen idee of dit een beetje in de richting is. Hou je van Nederlandse namen, of mag het ook iets zijn wat niet typisch Nederlands is?
Levi vind ik heel mooi trouwens! Sem Ryan Roan Sven Milan Kay Ray Finn Aaron Sander Lars Leon Ronny wie weet zit er iets tussen
niet iets typisch nederlands zoals tom jaa ik denk ook dat het levi word mijn vriend vind het ook leuk alleen iemand in onz omgeving heet zo daar twijfeld hij