Mijn man vindt m.i.l.a.n een leuke jongens naam, ik zelf ook wel. Maar ik wil liever een naam die niet in de top 10 voorkomt. Hebben jullie succesties? We houden niet van heel engelse of amerikaanse namen. Ook wil ik ons kindje graag een tweede naam geven... Wat past er achter m.i.l.a.n of de naam die je noemt? Ohja, we willen geen naam met een R, uit praktische overwegingen.
Ik ken ook een mylan, net ff andens Andere opties: Joris jens pepijn giel Tygo rens lars Thijs stan stijn mees mats mart Jasper koen jelle thijmen thijn sander simon niels martijn Jurre matthijs jochem
Hmm, wat vind je van... Milo Nilan Flynn Timon Julen, Julan Albin Stian Lucan Zoran Rowin, Rowen Morris Tobin, Toben Silas Nolan Silvan Miran, Miron / Myron Ronin, Ronen Kilian / Kylian Conan Zinon Roan / Rowan Navin Sorin Quinn Alex Boyan / Bojan Natan / Nathan Yoran Sivan Zubin Rolan Kevin Levon Kiran / Kieran Liron Ronan Dani Björn Nevin, Nevan, Niven Glenn Logan Yannick Roman Jaron Devin, Davin Dejan / Deyan / Déan Norris Rohan Dion Ramon Noah Adam Joren Doran, Moran Nino Corin Liam Colin Connor Owen Luca Mika Timo ?
Misschien : Maxim Novan Maran Meran - Meron Revan Thian Ivan Luan Boan Floran Juran Dinan Noan Leon Marlon Marlow Tibor Iben - Yben Jenten Jonas
dankjullie wel, zitten leuke namen tussen! ik ga het 'in de groep gooien' gelukkig heb ik nog even de tijd
Mijn rijtje jongensnamen ziet er op dit moment zo uit: (Willekeurige volgorde) Y = voorkeur manlief X = mijn voorkeur Wat vinden jullie de leukste naam? en wat zou ik bij deze 4 voorkeuren als tweede naam kunnen gebruiken? (Geen naam met R) M.eysam L.iam (x) M.ilan (y) / M.ylan M.illen (x) M.arius D.ex M.orris S.tijn T.hijs (y) Y.aro V.in / V.ince K.elvin G.ijs
Meysam vind ik helemaal niets. Stijn staat heel hoog in de top (dat weet ik omdat we die naam om die reden zelf hebben geschrapt ) en Thijs ook trouwens. Millen en Liam vind ik allebei wel leuk
Toen mijn broertje 8jaar geleden geboren werd mocht ik de naam kiezen en hij heet Milan (wilde milano maar aangezien papa nogal blank is heb ik Milan gedaan) en zijn 2e naam is Sven omdat er toen bij mij op school een jongetje zat wat zo heette haha dus hij heet Milan Sven
In ieder geval iemand met dezelfde smaak Moet alleen nog samen met mijn man op 1 lijn komen... Och we hebben nog tijd