Hallo, Wij hebben erg veel moeite met het vinden van een leuke jongens naam. We willen wel een echte typisch hollandse naam (dus geen kyano of Dylan ofzoiets). Daarnaast moet hij niet te doorsnee zijn (geen thomas of daan enzo) Iemand de ons kan helpen? Mag ook zijn dmv een link naar een website of een goed namenboekje. Alvast bedankt! Groetjes Kleintjevoorons
Als je niet een top 20 of top 50 naam wilt kun je misschien ook zoeken in lijsten an 1980 tot 1999. Familyberry.com Babynamen : Meisjesnamen 1980-1986 Wij zijn helemaal weg van de naam Pelle. Maar daar zijn de meningen over verdeelt,
Rens Nathan Bauke Leon Mees Siem Brim Pieter Sebastiaan Bastiaan Lennart Bjorn Teus Ries Ties Vincent Roeland
Maar je wilde niet een te populaire naam toch? Jesse staat op 8 in de top 20 : SVB - Kinderbijslag - Kindernamen top 20 Andere suggesties: Dion Tygo Thom Rick Ferre Sepp(e)
@kleintjevoorons. Hihihi een vriendin heeft een zoon die Jesse heet. Vind het ook een leuke naam en hoor je ook niet te vaak.
Heb iig weer veel inspiratie. Had ook nog op de site van SVB gekeken. daar staat een lijst met alle namen die in 2008 gegeven zijn aan kinderen. Komt uit het kinderbijslag register. Is opzich een grote bron van inspiratie. SVB - Kinderbijslag - Kindernamen alle namen uit 2008
Thije en Thieme zag ik laatst op een kaartje voorbij komen. Vond ik ook wel leuk als je van hollands houdt.
Van de namen die voorbij gekomen zijn hier vind ik Mees en Lucas leuk... Justin vind ik zelf ook heel leuk... weet even niet of ie hier al genoemd is... Mijn zoon heet gewoon Sven... Net Nederlands.... maar wel kort en krachtig... En het is het Zweedse Jan hahaha