Je kan niet vroeg genoeg beginnen met het uizoeken van de juiste naam zullen we maar zeggen Welke van onderstaande namen vinden jullie het leukst? Of weten jullie nog een soortgelijk leuke (korte, stoere) naam? Wij vinden het erg lastig. Tot nu toe op ons lijstje: Jongens: - Tigo - Daan - Dex - Noud - Beau - Harm - Mees - Thijs - Thom - Twan - Job Meisjes: - Maud - Floor - Fleur - Britt - Lot - Amber - Flo Nu ik dit zo typ zijn er alweer een aantal waar ik aan twijfel maar graag jullie mening!
Leuk Jongens: - Daan - Noud - Thijs - Thom - Twan - Job - Stan - Sem - Neil Meisjes: - Maud - Floor - Britt - Lot (Lotte leuker) - Amber - Noor - Sara - Lynn - Linde - Noa - Else - Laure
Van de jongens namen vind ik Mees leuk. Thijs vind ik wel gaan. De meisjes namen zijn niet mijn ding.. Succes!
Uit jullie rijtje vind ik leuk; - Thijs - Daan - Thom - Fleur Eigen suggesties Bram Luuk Sven Lars Finn Nora Lisa Sarah Jill Amé Dian Dani
Wat grappig dat je bij dex aan gtst denkt nu je het zegt... inderdaad niet echt top dan. Ik ken wel meer jongens die dex of dexter heten... Vind Fleur ook heeel erg leuk maar ben bang dat het misschien een beetje te kakkerig is... merk wel dat meer mensen die een leuke naam vinden. Ik dacht dus misschien dan Floor omdat het iets stoerder is dan Fleur. Pfff... gelukkig hebben we nog even om te beslissen. Een collega van mij, zijn zoon heeft ook Thijs, vinden jullie dat we daar rekening mee moeten houden? Vind zelf dat je op een gegeven moment wel met iedereen rekening kan gaan houden en dat kan gewoon niet. Directe neefjes en nichtjes die namen gaan we echt niet gebruiken en namen van kinderen van beste vrienden ook niet maar wil ook niet te ver gaan kijken eigenlijk...
Flo? In de zin van flooien? Tenminste het is toch 1 flo, 2 flooien? Dat vind ik dus niet zo'n leuke naam hihi. Twan vind ik wel leuk! & voor een meid Lot(te)
Vlooien schrijf je met een V. Flo komt volgens mij van Florine. Ik vind het overigens geen mooie naam. Uit jouw lijstje vind ik Daan (valt voor jou nu af), Thijs en Job erg leuk. Voor een meisje Fleur. Ik houd wel van een beetje 'kak.'Al ben ik dat zelf helemaal niet hoor. Fleur vind ik trouwens ook wel meevallen. Het is gewoon een lieve naam.
Wat grappig, mijn man zei gister ook dat hij deze het leukst vond! Denk dat het voor een meid ook Fleur gaat worden! Hoe vaker ik bepaalde namen lees hoe minder leuk ik ze vind maar Fleur blijft leuk!
Van de jongens vind ik leuk: Noud Daan ( valt al af zie ik ) Dex Van de meisjes vind ik leuk : Britt Ideetjes : Levi Tijn Mats Juul Liv Benthe
Jongens: - Tigo - Daan - Dex - Noud - Beau - Harm - Mees - Thijs - Thom - Twan - Job - Floris Meisjes: - Maud - Floor - Fleur - Britt - Lot - Amber - Flo - Fiene
Had al gezegd dat ik Lotte leuker vind dan Lot, maar zit me net zelfs te bedenken dat ik Lot ook helemaal geen meisjesnaam vind (waarschijnlijk doordat het een Bijbelse naam is voor een man).
Vind Lot wel lekker stoer, Lotte daarin tegen weer vrij gewoontjes Maar dat is denk ieder zijn eigen smaak toch
Haha, ik heb een tijdje geleden met iemand anders hier op het forum een meningsverschil over Lot gehad. Ik vind Lot namelijk zeer zeker een jongensnaam (komt van Lothar) en Lotte een meisjesnaam.
Van de jongensnamen vind ik alleen Tigo en Harm niet leuk en van de meisjesnamen is Flo niet echt mijn ding. Ik dacht ook meteen aan een vlo... De rest vind ik wel leuk. suggesties, Siem Raf(f) Jip Jorn Noor Nova Isa
Flo en Lot vallen nu dus ook af! Er zijn meerdere mensen die denken aan een Vlo en dat wil ik ons kind natuurlijk niet aan doen. Dat er bij Lot twijfel is tussen jongen/meisje dat willen we ook niet, vandaar dat deze afvallen.