Mijn man ik vinden het erg moeilijk een naam te kiezen voor ons zoontje wat we in Juni verwachten... Onze dochters heten Jasmijn en Fleur en we zouden graag een naam hebben die er mooi bij past... Hebben jullie ideeen over een jongens naam die erbij past..??/ Wij vinden zelf Jasper heel leuk maar dat begint met dezelfde 3 letters dan Jasmijn, lijkt me in de praktijk niet zo makkelijk met het bv roepen van de kinderen, wat denken jullie? Groetjes en hoop dat jullie leuke ideeen hebben... Catheleine
Grappig dat je dat zegt Jesper... Die naam hadden we zelf ook nog... Vind je dat passen bij Jasmijn en Fleur? Bedankt Catheleine
Jasmijn, Fleur en Pepijn.. Jasmijn, Fleur en Marijn/Merijn.. Jasmijn, Fleur en Thijmen.. Jasmijn, Fleur en Julian.. Jasmijn, Fleur en Rogier.. Jasmijn, Fleur en Sander.. Jasmijn, Fleur en Leander..
Als ik eerlijk ben, vind ik Jasper er niet goed bij passen... Bij Fleur en Jasmijn denk ik eerder aan: Olivier Laurent Fabian Antoine Silvijn Zoiets...
Luuk Bram Sem Sam Thijs Tim Daan Melle Levi Ik vind Jasper/Jesper best kunnen bij de namen van jullie dochters.
Erg bedankt voor jullie reactie's... Leuk dat er zoveel meiden de moeite doen om mee te denken... Liefs Catheleine