Er zijn 2 namen die wij heel mooi vinden en dat zijn Robin en Emma. Nu willen we onze dochter deze 2 namen geven. Maar welke volgorde klinkt mooier. Emma Robin of Robin Emma Haar roepnaam wordt Robin.
Robin Emma Ik vind beide volgordes mooi, maar als Robin haar roepnaam wordt, dan zou ik Robin als eerst doen. Mooie namen
Robin Emma, omdat ik het beter vind klinken, maar ook om praktische redenen. Ik heb nog wel eens een verkeerd ticket geboekt voor iemand omdat ik even was vergeten dat de roepnaam niet de eerste officiële naam was.
Dat zou ik ook denken, maar ja de roepnaam eerst lijkt mij wel zo praktisch. Dus dan toch Robin Emma.
Robin Emma. Maar alleen omdat Robin de roepnaam wordt. Vind het heel raar als je een andere roepnaam hebt dan je officiële eerste naam. Maar vind Emma veel mooier!
Emma is de naam die ik al vanaf jonge af aan aan mij dochter wil geven. Maar mijn partner vindt dit niet een hele leuke naam helaas. Dus heb ik als compromis de 2e naam gekregen hahaha. Maar Robin vinden wij allebei leuk gelukkig