Hoi meiden Onze dochter heet Donna, nu verwachen wij een jongen maar zijn qua namen het spoor bijster.. K houd niet van de Hollandse hippe namen van dit moment als Bram, Thijs tygo en dat soort namen.. Vonden elijah een mooie naam maar samen met Donna klinkt dat voor mij meer als een tekenfilm titel 😂 Benjamin vonden we ook leuk! Maar bang dat t altijd afgekort zal worden naar Ben .. Wat k dus weer minder vind. We hebben een soort van 'reserve' naam van als we echt niets leukers kunnen vinden dan vinden we die naam allebei wel leuk.. Joey Maar misschien hebben jullie nog tips of namen die bij Donna passen? Liefs
Donna vind ik wat Italiaans klinken... Rafaël/Raphael vind ik er mooi bij staan en een stoere naam wat een heel leven lang mooi is Succes!
Bedankt voor de reacties !! Zie er toch een hoop namen tussen die hier ook al besproken zijn! Dus we denken in de goede richting haha Ravi vonden we ook erg leuk maar was t nog niet helemaal.. Haha wat toevallig!! Rafael is altijd mijn ultieme jongensnaam geweest, maar mijn neefje (kleine van mijn broertje) heeft dit als tweede naam dus wilde liever nog even verder kijken. Wat grappig mimosa! 😃 Ja vond t ook een lekkere korte beetje stoere naam (Net als de eerste daar vond ik dit ook van) We gaan nog even om de tafel hier..! Haha