In April hopen wij de trotse ouders te worden van een dochtertje. Wij hebben al een zoontje van 15 maanden. Zijn naam is Sven. Voor zijn zusje zijn wij op zoek naar een korte, stoere, lieve naam die past bij Sven. Wat vinden jullie een mooie combinatie? Sven & .... Onze longlist bestaat uit: Anouk, Britt, Dewi, Benthe, Evi, Femke, Fleur, Ilse, Kylie, Lieke (misschien te populair?), Iris en Nienke. Welke van bovenstaande namen vinden jullie het beste passen? Andere suggesties zijn ook erg welkom.
Sven en Britt! Vooral de klank moet je ff naar luisteren denk ik. Sven en Benthe bijvoorbeeld, dat is zoveel -en. En ik vind een naam met 1 lettergreep er leuk bij staan.
ik vind britt er ook goed bijpassen. Misschien handig om er een poll van te maken, wordt wat overzichtelijker voor jezelf groetjes
Sven en Britt vind ik ook erg leuk!! Verder vind ik ook leuk: Sven en Anouk Sven en Evi Sven en Fleur Sven en Ilse Nog wat ideeƫn: Sven en Maud Sven en Marit Sven en Daniek Sven en Imke
Zonder jouw lijstje gelezen te hebben, dacht ik gelijk aan Anouk! Verder vind ik ook Femke leuk en stoer. Wat dacht je van Bo? Succes!
De namen zijn niet helemaal mijn smaak!! (maar goed dat kan natuurlijk) Sven daarintegen vind ik wel erg leuk! Als ik uit jou rijtje moet kiezen vind ik Britt het leukste! Toch nog een paar ideetjes van mij: Liz Lynn Tess Yara Mara Jill Indy July succe!
Ik vind Benthe er juist erg goed bij passen, mede omdat dat ook een scandinavische naam is. Elin en Marit en Mette vind ik ook mooi!
Heel erg bedankt voor alle reacties. Leuk om te lezen dat iedereen zo zijn eigen voorkeuren heeft. Er stonden ook namen bij die 1 van ons wel leuk vond maar de ander niet. We waren echter vergeten te vermelden dat de naam niet met een M mocht beginnen omdat we zelf Mark en Miranda heten. Ook geen S vanwege Sven. Ik zal proberen om er een poll van te maken. Als ik uit kan vogelen hoe dat moet. LOL
Ik vind bij Sven Britt het leukste passen, omdat ze beiden 1 lettergreep hebben en dat vind ik persoonlijk mooier.
sven en evi. omdat er allebei een V in de namen zit. dat vind ik een leuk detail en het klinkt ook leuk samen. x sjaan
Sven en Fleur! Benthe en Femke vind ik ook mooi maar te veel 'e' samen met Sven. Misschien Sven en Famke, vind ik ook enorm mooi klinken
ik vind 1 lettergreep ook mooi passen.. Vandaar m'n stem voor Britt. Ik ken zelf een sven en kim . Iris vind ik ook wel erg mooi.. ondanks de 2 lettergrepen. Fleur vind ik niet mooi klinken - dat 'loopt' een beetje moeilijk met Sven vind ik.. Die V en die F .. Hoewel ik dat verder een prachtige naam vind.