Nou de poll snap je vast wel . Misschien nog even handig om erbij te weten: Ons zoontje heet Aaron Boaz. Dus hoe moet nu ons eventuele 2de zoontje gaan heten?
Ik vind ook Hugo Pepijn mooier klinken, maar ik vind Pepijn een mooiere naam (ik ga er even vanuit dat de eerste naam de roepnaam wordt). Dus ik zou toch kiezen voor Pepijn Hugo (want hoe vaak gebruik je beide namen nou??). Succes met kiezen!
Ik heb voor Pepijn Hugo gekozen... Het bekt wat beter vind ik En ik neem aan dat je Pepijn als roepnaam gaat nemen... en dan is dit wel het meest makkelijk....
Ik vind Hugo Pepijn leuker klinken. Ik vind Pepijn een leukere naam maar ik vind Hugo weer beter bij Aaron passen, beter dan Pepijn. Snappie hem nog? Kijk, als Aaron zijn eerste naam Boaz was geweest had ik wel voor Pepijn Hugo gekozen. Dus Aaron Boaz en Hugo Pepijn of Boaz Aaron en Pepijn Hugo, maar dat kan niet meer hihi.. Lastig he? Leuke namen kiezen..
Ik vind Hugo Pepijn leuker klinken. Aaron en Hugo klinken samen ook goed vind ik.. Maar Aaron en Pepijn kan ook. Dus deze namen worden het in ieder geval? Aangezien je andere topic... Leuke namen hoor!
We zitten er sterk over na te denken! Maar de volgorde is zo moeilijk. Ik vind Pepijn ook een super mooie roepnaam, maar ik vind Hugo Pepijn weer beter klinken... Maar Hugo vind ik ook weer een mooie roepnaam! En de eerste naam wordt wel de roepnaam, dus Hugo Pepijn, en dan Pepijn noemen zit er niet in. Dat vind ik dan weer niet leuk. En we zijn er ook nog niet over uit wat nou eigenlijk de roepnaam gaat worden. Hugo - Pepijn - of iets totaal anders! Haha. Maar deze twee staan iig hoog op ons lijstje.
Ik vind Pepijn een veel mooiere roepnaam! Maar Pepijn Hugo klinkt niet echt lekker, ik zou dan voor een andere 2e naam gaan.
hey Thirza! Ik vind Hugo Pepijn mooier klinken maar vind Pepijn eigenlijk leuker als roepnaam. hopelijk komen jullie eruit! liefs, Debora
Hugo! Dat vind ik de leukste roepnaam. Ik vind Aaron en Hugo ook beter bij elkaar passen dan Aaron en Pepijn op een of andere manier. En hoe het 'bekt', ach, dat maakt niet uit. Hoe vaak zeg je nou de 2 roepnamen? Is meer iets voor op papier. Initialen zijn dan weer belangrijker: HP of PH (allebei een bestaande afkorting, maar beide niet met negatieve associaties).