Misschien hebben jullie nog een idee. We hebben wel een naam maar het is geen WAUW dat is 'm. Het moet een hollandse of hollands klinkende naam zijn. Het moet een stoere naam zijn, kort, niet te lang laat ik het zo zeggen. Owja het is voor een jongetje.
Jij bent er op tijd bij Wie weet ben je nu aan het bevallen!?! Maar mocht het nog even duren, hier dan nog wat ideetjes die zo in me opkomen: Siem Sil Jur Gijs Teun Daan Mats Jorg Jens Kars Tijn Guus Joep Tim Tom Stijn Thijs Tuur Tije Pim Mees Jip Cas Bas Sep Seth Sem Sam Moos Koen Succes met de naam én de bevalling!
@Lotti, ja he . We hebben opzich een naam maar ik begin er steeds meer aan te twijfelen. Zullen de hormonen zijn denk. Hahhahaha @libelle, dochter heet r.i.a.n.n.e.
lol beter laat dan nooit Er zijn er al veel genoemd.. maar wat van: Bram, Sjoerd, Twan, Guy, Rens, Kurt/Koert, Sven, Yves, Noud, Cas, Ivo, Wes
Mooie jongsnamen passend bij R.ianne: Hugo Koen Mattijs Sander Tiemen Simon (Ik ben zelf op precies 40 weken geswitched van meisjesnaam )