Niet mijn smaak, maar dat maakt niet uit toch? Als jullie dit een mooie naam vinden, moeten jullie het vooral doen!
Ik word er zo gek van kan gewoon niet de naam vinden hebben al v erschillende gehad dat we dachten leuk maar niet de naam weet het echt niet meer Help!!!! juna mayla jolisa jaidy
Juna vind ik wel aardig, ik zou het uitspreken als Joena. Mayla vind ik mooi, maar wel voor een getind kindje. De rest is niet mijn smaak.
Ik ken een Jaidy, een heel lief leuk meisje... Vind het persoonlijk geen leuke naam, maar ik hou van simpele korte nederlandse namen... Uit je rijtje namen vind ik Mayla erg leuk
Jaidy vind ik een vreemde spelling... Jaydee of Jady vind ik al beter maar ik moet altijd denken aan JD van Scrubs dus kan er niet aan wennen als naam voor een meisje. Juna vind ik wel erg leuk, en vooral bij Kiara!! Anders Mila/Myla
Ik vind het niks, vind de spelling ook niet mooi.. Jadey zou al beter staan naar mijn mening. Persoonlijk vind ik Juna (uitgesproken als Juuna) veeeel mooier.
Ik ken een heel lief klein meisje, de dochter van mijn beste vriendin die te vroeg bevallen is en dat meisje heet ook zo maar dan met een i. Jaydi,Jaylee of Jaylin is ook leuk en past leuk bij Kiara, niks ordi word hier al gauw geroepen