We hebben al een lijstje gemaakt met een aantal namen, welke zouden jullie kiezen? Meisje: - Jill - Luna - Nova - Robin Jongen: - Olaf - Dean - Mika Graag jullie advies!
Ten eerste vind ik de naam van je dochter erg leuk! De namen waar ik voor zou gaan bij Loïs zijn : Jill, Robin, Mika
Bedankt voor jullie reacties. Ik geloof dat Mika het toch gaat winnen van de jongensnamen in dit topic. Ik moet zeggen dat Olaf al heel lang op mijn lijst staat maar ik twijfel over deze naam en ze zeggen altijd: bij twijfel, niet doen Meisjesnaam vind ik moeilijker te matchen, terwijl ik bij mijn 1e zwangerschap de meisjesnaam als eerste had (Loïs stond bij ons al heel lang vast) Misschien iemand nog meer suggesties? Wij houden van stoere, originele, maar niet té aparte namen. Het liefst met 2 lettergrepen, net als Lo-is Iemand nog tips?
Erg leuk Loïs! Zo had ons zoontje geheten als t een meisje was Van je lijstje zou ik kiezen voor Nova en Mika Nog wat ideetjes: Mila Juna Romée Liva Xavi Quinn Levi Vigo
@anna25: leuke lijstjes! Mila en Levi vind ik erg leuk , maar we hebben al kinderen in onze vriendenkring die zou heten. Liva vind ik ook leuk, heb zelf Livia ook in m'n hoofd gehad. Nog meer ideeën?
Loïs en Noé Loïs en Noa Loïs en Fleur Loïs en Nina Loïs en Sophie Loïs en Maeve Loïs en June Loïs en Jade Loïs en Amber Loïs en Anouk Loïs en Benthe Loïs en Nine Loïs en Ise Loïs en Mare Loïs en Minke Loïs en Mirthe Loïs en Elise Loïs en Evi Loïs en Elle Loïs en Femke Loïs en Hanna Loïs en Saar/Sara Loïs en Maud Loïs en Robine Loïs en Roos
Bedankt voor de suggesties! Ik zag vandaag 2 meisjesnamen die ook op ons lijstje gaan: Jara en Liva Vond ik zelf ook wel mooie namen. Nova valt af, manlief vind het niks
Loïs & Mae Loïs & Megan Loïs & Jill Loïs & Zoe Loïs & Jaylin Loïs & Julin Loïs & Lorraine Loïs & Liv Loïs & Jack Loïs & Aiden Loïs & Ric Loïs & Vince Loïs & Davy Loïs & Lucas
Mick vind ik ook erg leuk, alleen Manlief verwacht dat het een pestgevoelige naam is, je kunt er lekker op los rijmen zeg maar. Quinn is ook erg leuk!
Livia vind ik ook leuk, alleen hou zelf meer van namen met 1 of 2 lettergrepen, daarom vind ik Liva leuker Ons zoontje heet Quinn, misschien vind je dat leuk? Wordt schijnbaar ook aan meisjes gegeven, maar ik vind t zelf echt een jongensnaam. Nog wat ideetjes: Fay Romi Estée Roxy Nomi Ravi Senn Dani Joah