Ik ga dan inderdaad ook eerder voor Liva ivm 2 lettergrepen. Het is zo vervelend dat ik met veel namen al een associatie heb! Ik werk op een KDV, dus daar komen nogal wat namen voorbij Ons lijstje nu: Jongen: - Olaf - Jesse - Quinn Meisje: - Jill - Liva - Jara Meer suggesties altijd welkom!
@mh1113: Hihi, Liva vind ik ook steeds leuker worden. Mika en Nova vallen af omdat manlief ze niet zo leuk vind, en tja, hij heeft ook nog wel iets te vertellen in huis ( klein beetje dan)
Nog meer mensen die een jongensnaam weten passend bij Loïs? Meidennamen hebben we nu wel een paar mogelijkheden: -Liva -Jill -Jara -Kaja Maar jongensnamen blijven we steken bij: -Olaf -Ravi
@tuti80: bedankt voor je reactie Twan en Aron is niet helemaal wat we zoeken We zijn meer van de namen Finn, Dean, Roan enz. Deze namen vallen al af omdat we hier al associaties bij hebben
Jack vind ik ook erg leuk! Komt op het lijstje erbij. Luna heeft ook door m'n hoofd gespookt, maar dat heeft m'n twijfels, net als Liva of livia. Omdat de naam van mijn dochter al met een L begint is dat misschien niet zo handig (ivm post enzo)