Heeej meiden!! Nou zoals de titel al zegt!! We weten dat we een dochter krijgen... Dus nu de naam nog... vind zoveel leuk!! Ons lijstje is: Noa Sasha Isa Evi Mila Wat vinden jullie van sasha?? En andere namen zijn ook welkom natuurlijk!!! Vind zelf noa wel erg mooi... maar ben bang dat er straks 3 noa's in 1 klas zitten omdat ik hem hier wel vaak hoor! En sasha vind ik ook super!! Alleen is m'n vriend daar nog niet helemaal van overtuigd!! Of heeft iemand nog een andere leuke suggestie??? Thnx..... Liefsss.....
ik vind Isa het leukst, en daarna Mila. Noa vind ik helemaal niks, Evi vind ik alleen leuk voor een klein kind en Sasha.... hm, beetje unisex, dus valt ook af voor mij.
erin esra romy zo heet mijn dochter haha.. dana.. de meisjes naam die wij nu gaan gebruiken als het een meisje is zit er niet tussen hoor haha
Sasha vind ik een hele leuke naam. Hij wordt ook voor jongens gebruikt, maar ik hou wel van unisex namen. Isa vind ik ook heel leuk, Evi wat minder, vind Eva leuker. Noa is niet helemaal mijn ding, maar niet lelijk. Mila vind ik geen mooie naam.
Noa en Evi vind ik het leukst, derest niet zo.. Misschien nog wat suggesties: Nova Ise Julie Fien Liv Yentl Nora Vera Cato
ik vind sasha heel erg leuk! is een van mijn favorieten,. ik hou ook van stoere maar lieve meisjesnamen. ik vind zelf nina en gwen ook erg leuk, maar die kan ik zelf niet gebruiken, die komen in de familie al voor, maar misschien wel leuk voor jou. groetjes en succes
Sasha vind ik de leukste naam uit je rijtje. Al vind ik hem voor een jongetje nog leuker . Nog wat suggesties: Iva Noé Ayla Lou
Mijn dochter heet Isa dus ik ga voor Isa maar vind het wel grappig dat er nog 2 namen in je rijtje staan die wij voor een 2de ook hadden. We krijgen nu een zoontje.... Evi of Mila waren onze favorieten bij een 2de meisje Sasha kan wel voor een meisje maar vind het minder leuk Noa leuke naam en net als Isa errug populair, maar heb er geen moeite mee, kwam er achter nadat ISa geboren was dat er in 3 straten bij ons ( nieuwbouw) 5 Isa's wonen alleen zijn die allemaal ouder
Noa: nummer 2 van je lijstje, vind deze naam zo mooi! Sasha: ik houd niet van unisex namen Isa: helemaal leuk! van jou lijstje voor mij nummer 1. Evi: nummer 3, niet een naam die ik snel zou kiezen, maar ook niet verkeerd! Mila: echt niet mijn smaak!
Sasha vind ik persoonlijk geen leuke naam. Isa vind ik de leukste uit je lijstje. Noa vind ik ook erg leuk. Zoë is ook een stoere korte naam. (zo heet mijn dochter hihi) Succes want uiteindelijk blijft het toch jou keuze..