Ik vind ze allemaal niet zo. Bent vind ik niet leuk, Brent wel. Mads vind ik niet leuk, Mats wel. Mik doet me denken aan mikken (gooien). Ik heb dus op Noud gestemd.
Jeetje wat een moeilijke keuze, ik vind er drie wel leuk! Alleen Bent niet, maar Bernt juist wel. Ik maak dus even twee ranglijsten haha, eentje met Bent en eentje met Bernt. 1. Mads (vind ik een mooie naam, voor een kind leuk maar ook voor een man - zou het ook zeker met een D schrijven, vind het met een 't' niet mooi, dan is het net de stam van het werkwoord 'matsen': 'ik mats') 2. Noud (maar mooier vind ik Naud), vind ik wel een iets kinderlijke naam 3. Mik (Vind ik op de een of andere manier een vreemde klank, niet heel verkeerd, maar ook niet heel mooi) 4. Bent (Ik vind dit dus geen mooie naam, zie ook spraakverwarringen makkelijk gebeuren of in elk geval klinken dingen ineens raar soms. "Ik ben Bent", "Bent, jij bent!") 1. Bernt (Ja, dan staat die naam dus op 1!) (Bernd kan trouwens ook) 2. Mads 3. Noud (Naud) 4. Mik
ik vind je namen ook niet zo heel erg leuk. Bent: ik ben bent klinkt niet, dan liever Bernt Mads, doet me denken aan het engelse mad, Mats met een t vind ik wel leuk. Mik: klinkt als houd je mik (mond) Noud: is wel een normale jongesnaam alleen vind ik hem niet zo leuk
Ik vind het allemaal wel leuke namen! zal mijn voorkeursvolgorde even geven: 1: Noud: mooie klank, ook mooi geschreven met ou, ik vind dit juist wel een naam waarbij ik me een volwassen man kan voorstellen 2: Mads: heel leuk, ook mooi met d. maar hierbij twijfel ik dan weer of ik het ook mooi vind voor een volwassen man. zzie een klein ondeugend jongetje voor me. 3: Bent: origineel! zou er geen r tussen proppen. 4: Mik: vind ik het minst van de 4, vind dit echt een kindernaam, maar misschien is dat ook wel iets waar je gewoon in meegroeit... succes
Noud vind ik leuk! Stoer en gaat mee voor zowel kind als man. Mik vind ik helemaal niets; doet me denken aan de oude kinderserie Ik Mik Loreland (ofzoiets), Bent vind ik net alsof je niet kon kiezen tussen Brent en Ben (beide vind ik dan wel heel erg leuk ) en Mads vind ik met een T leuker, maar dan nog geen super naam.
Ik heb gestemd op Noud. Dat vind ik een heel leuke naam! Mats vind ik ook erg leuk, maar wel met een t en niet met een d. Dat vind ik er raar uitzien. Bent vind ik wel aardig, maar Brent veel mooier. Mik vind ik echt niet mooi, sorry.