Moeder met baby van de trap gevallen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaVanGilani, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Net allemaal loeiende sirenes hier het dorp in rijden, trauma heli! Blijkt een moeder met baby van de trap te zijn gevallen! Moeder gebroken enkel kindje zwaargewond overgebracht naar ziekenhuis! Weten niet of ie het overleeft! Nu is de vader aangehouden op verdenkingen van het duwen van zn vrouw met kindje van de trap.. brrrrr....... hiervan gaan mn haren in mn nek echt omhoog!! Verdomme, hoop zo dat t kindje t red!!:(

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    gadverdamme wat erg zeg

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nee hè, verschrikkelijk! Waar in Brabant?

4. MamaVanGilani

Oudheusden..

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    verschrikkelijk krijg er tranen van in mijn ogen.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jakkes dat is hier niet ver vandaan. woont ook allemaal van dat lekkere volk ja. sorry ts er wonen natuurlijk ook gewone normale mensen zoals jullie maar hier staat oudheusden wel bekend om het volk zeg maar

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjezus. Echt een freak als die vader dat heeft gedaan!
    Hopelijk redt de baby het!

8. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.252
    1.010
    113
    Zuid-Holland
    o wat eng!! hoop dat moeder en kind het goed maken!!

9. MamaVanGilani

#9 MamaVanGilani, 19 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2011
    Ja i know, oudheusden is the ghetto he zeggen de mensen! Nou ik woon hier super hoor:) Maar geloof dat die mensen hier niet eens vandaan komen! En lekkere mensen ofnie, dit gun je niemand!

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat een naar bericht! Hopelijk komt alles goed met het babietje! :(

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha the getto:D;) ow nee zul je altijd zien dat ze uit klazienaveen of tokio komen. maar fijn dat jij het er iig prima naar je zin hebt!:D ik hoop dat meoder en kind er bovenop komen:(

12. MamaVanGilani

@ Eefke, weet je overal gebeuren dingen die niet moeten mogen gebeuren! Zelfs in de beste buurten!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oh wat erg :( trauma heli wordt altijd ingeschakeld als er een kind bij betrokken is.

Hoop dat het kindje er uiteindelijk niks aan over houdt!

14. MamaVanGilani

Ik ben een echte heusdense en het is hier ons kent ons en heb nergens geen last van:) Wij zijn een bekende familie hier haha..

15. MamaVanGilani

Jaa ik hoop t ook! Ik zit even hier de plaatselijke nieuwssite af te wachten, hopen dat we dan een beetje meer weten, gaat je niet in de kouwe kleren zitten zoiets!

16. MamaVanGilani

Geplaatst op 2011-11-19 18:31:32 door Heusdenlokaal
    Oudheusden - Zaterdagavond 19 november rukte hulpdiensten w.o. politie, traumahelicopter en twee ambulances uit naar de Frans Halsstraat in Oudheusden voor een melding van een moeder met kind die van de trap waren gevallen. De politie zette direct de straat met lint af, om omstanders op afstand te houden terwijl ambulancepersoneel zich ontfermden over moeder en kind. De aard van de verwondingen zijn niet bekend. De trauma is wel boven Oudheusden geweest, maar is daarna doorgevlogen. Moeder en kind zijn afzonderlijk met een ambulance vervoerd naar het ziekenhuis. De politie heeft in de straat nog informatie ingewonnen. Later meer....

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow ja zeker... weet niet of je toevallig van die ontuchtpleger hebt gelzen pas uit a.....k? zogezegd allemaal zwaar van de kerk daar maar ondertussen. die kinderen zijn weer ver weg familie van me vent

18. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Wat eng !!!!!! :x:(

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wij komen trouwens wel graag bij de pannekoekenbakker:p:(

20. MamaVanGilani

Toch nog n pluspunt;)
    En over da gebeuren wat je hierboven vertelde, onbegrijpelijk he!!

Deel Deze Pagina