hoe valt meisjes kleding z8?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby1985, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hoe valt deze kleding en blijft het mooi?

2. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Verschilt erg per kledingstuk vind ik!
    Over het algemeen valt het klein, de leggings zijn smal maar wel weer lang;)
    Mijn dochter is net 1 en past nu goed een jurkje maat 86 terwijl ze meestal nog maat 80 heeft..

3. YYZHU

YYZHU Bekend lid

19 jun 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt. Ik vind dat het klein, smal en lang valt.

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik vind het juist groot vallen. Vooral jurkjes en shirtjes. Legging heb ik er niet van.
    Kwaliteit vind ik slecht, maar dat is een ander verhaal ;).

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik vind de shirtjes en jurkjes groot vallen mijn dochter draagt maat 86 maar van z8 maat 80 nodig anders zwabbert het om haar heen

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik vind het ook juist ruim vallen, wat breder juist (perfect voor mijn dochters). Leggings normaal. Kwaliteit vind ik vanaf deze collectie een stuk minder, voorheen geen problemen mee gehad maar heb nu een setje (blauw wit gestreept) wat ik er na 3x wassen al niet zo mooi meer uit vind zien. Dik gevoerd vestje daarentegen wordt dagelijks gedragen en heel vaak gewassen en dat ziet er nog prima uit.

7. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Heel ruim. Mijn dochter 6,5 mnd 67cm en bijna 8kg past nog een jasje, jurkje, legging, vestje in maat 62 van z8!

Lief lifesyle zit ze al op 74..

De borgvesten van z8 zijn trouwens geweldig!

8. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb geen ervaring met meidenkleding maar wel met jongenskleding van z8 en vind het ook ruim vallen. De shirtjes en het vest wat ik hier voor m heb vallen echt ruim. Vest is maat 62 en die zit nu pas mooi pas en kan ook best nog wel even. Hij heeft maat 74. Had hetzelfde vest in de uitverkoop gekocht in maat 80 maar daar verzuipt hij in. Die verkoop ik dan ook maar weer.

9. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Leggings te klein meestal en de test te groot. Ze is nu heel beweeglijk en kruipt veel en het pluist nu erg. Dat vind ik slecht. Dat heb ik zelfs met H&M niet. Was altijd wel erg fan maar ben nu toch wel beetje teleurgesteld ook omdat je echt veel betaald en haar legging zijn na 1 dag al lelijk. En we hebben gewoon laminaat dus dat moet toch gewoon goed gaan zou je denken

10. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Hier valt kleding van Z8 erg ruim. Komt ook doordat het zachte stretch stof is. Daardoor veel langer te dragen! Kwaliteit van de shirts is hier prima maar ik doe het niet in de droger en op 30 graden. Met de laatste collectie nog geen ervaring. Maar vorige seizoenen blijft erg mooi.

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #11 piccolina, 23 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
    Verschilt per kledingstuk. Maar als je dochter precies middellijn is dan valt het perfect. En ook qua maat. Legging is wat los zeg maar niet zoals strak strak maar dat vind ik leuker. En de rest gewoon prima.
    Hier draagt ze maat 74 van z8 nu heb echt veel van. En borgvest maat 80 draagt ze al halfjaar bijna want mouwtjes omgeslagen etc is meer buitenjas soort van. Legging draagt ze nu 68 maat van z8. Ze vallen indd lang en truien en shirts zijn gewooon ok niet te breed niet te strak vind ik.
    Jurkjes 74 passen ideaal hier bij 74cm lengte.

Mijn dochter is niet slank ze is gewoon middellijn maar wel erg gespeerde benen en ze is gewoon stevig niet dik zeg maar maar niet zo echt dune benen of zo. Ik denk dat bij idd erg dune meisjes zal het te breed vallen.
    Bekijk bijlage 385036
    Past perfect zoveel bij honden als bij meisjes haha!!
    (Hadden voor de grap gedaan hondje vond het geweldig rn dochter moest keihard lachen)

12. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Over Z8 gesproken...
    Ik ben op zoek naar een goede roze/paarse legging in maat 74... mocht je er één hebben en deze willen verkopen dan hou ik me aanbevolen :D

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hadden ze dat legging in deze kleur? Ik geloof dat enkel basis kleuren waren zwart, wit, streepjes, dots en nu neon kleuren.

14. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Ja die bestaat wel maar van een eerdere collectie:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8 KB