Hoi hoi, Omdat mijn dochter nu al in maat 68 (wat gaat het hard zeg!) zit verwacht ik dat ze maat 74/80 aan gaat kunnen in het najaar en de winter. Dus ik ben opzoek naar knappe kleding in deze maat. Zowel pakketten mag, als losse stukken. Zou wel graag foto's zien zodat ik weet wat ik koop. Wie o wie kan mij helpen? Zie graag de berichten via pb tegemoet. Alvast vriendelijk bedankt. Groetjes verrassingsei
Hey meid, Ik heb een kleding pakket mt 74/ 80 maar ik ben nu op vakantie dus k heb hier geen foto maar ben volgende week thuis.. Dan kan k je een foto sturen.. Het zijn merken als Noppies, Zara, Dirkje, Hema, Bakkaboe, Mexx enz.. Ik hoor het wel als je interesse hebt in foto`s Groetjes
@suus02: ziet er leuk uit! Wat vraag je voor je pakket? @futuremama: ben benieuwd, zie graag je foto's tegemoet.
Heb ook ontzettend leuke spulletjes Leuk vestje met korte mauwen met een bijpassend broekje van mexx maat 80 Supergaaf jurkje van Name it maat 80 en nog t een en ander maar heb net nieuwe computer er zitten de foto`s nog niet op Bij intresse pb me eventjes
dat mexx setje zowiezo en dat jurkje is erg leuk met legging en truitje eronder jurkje zal k even hierbij plaatsen
heb ook wat kleertjes voor de winter in de maat die je vraagt weet niet wat je zoekt; jas/broekken/rokken/jurkjes/rompertjes/ ik hoor het wel Bekijk bijlage 177158 Bekijk bijlage 177159 hier een vb
Heb inprincipe een koop verbod gekregen van manlief voor de rest van de maand (hahahaha),hij vind dat we voor nu wel even genoeg hebben, maar hij zei wel wat dat als het iets speciaals is dat ie er nog naar wilde kijken....maar dan wel kritisch, lol. Dus foto's sturen kan altijd.
Kijk maar eens op Mijn winkeltje | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! Alles staat per maat bij elkaar, vanaf foto 97 begint maat 74. Kleine prijsjes , verzendkosten voor koper (maar ophalen mag uiteraard ook).