Floris, leuk! Net als Jesper 6 letters + twee lettergrepen + een s en een r erin. Het zijn twee verschillende namen die op het eerste gezicht niet erg op elkaar lijken, maar die eigenlijk toch veel overeenkomst hebben en niet compleet vreemd naast elkaar staan! Ik vind 'm perfect nu ik er zo over nadenk! Jesper en Floris! Doen!
ik vind Jesper en floris erg leuk! fedrik krijg ik niet soepel uitgesproken en ik vroeg me ook meteen af of je de r was vergeten.
Fedric vind leuk. Of misschien : Jesper en Fedor Jesper en Ferdin Jesper en Ferron Jesper en Firmin Jesper en Floran
Ik zou denk ik gaan voor Florian of Florent, in elk geval niet voor Fedrick. Ik dacht eerst dat je de r was vergeten te schrijven, en de uitspraak vind ik niet soepel lopen. Ook had ik verwacht dat het met een lange ee uitgesproken zou worden.
Fabian of finn vind ik er wel leuk bij staan. Bij fredrick vind ik persoonlijk niet leuk en Jesper juist wel
Ik vond de naam Fedrik in eerste instantie prima. Las eerst over het ontbreken van de r heen, maar dacht toen, oke past ook wel. Ik zou het dan uitspreken echt zoals het er staat. Maar bedacht me toen ineens dat mensen het misschien zouden uitspreken als Fet-rik, wat ik ineens toen veel vond lijken op vetterik. Eigenlijk dus helemaal niet voor de hand liggend, maar als je het eenmaal zo leest wel minder. Toen vond ik de naam ineens dus wat minder. Kinderen zijn inventief, vandaar dat ik het je toch maar vertel. Wat andere suggesties: Jesper en Fonger (Friese naam) Jesper en Florijn Jesper en Fabian Jesper en Frank / Frankus
Nog wat suggesties met een F: Feibe Foppe Faber Farrow Faas Fausto Frido Fridjof Friso Ik vind Fedrik er niet zo bij passen. Van jouw lijstje vind ik Floris er wel heel leuk bij passen! De beste combinaties qua klank vind ik: Jesper & Faber (mijn persoonlijke favoriete combi, waarvan ik beide namen solo ook het mooist vind) Jesper & Floris Jesper & Friso Jesper & Fender Jesper & Ferrin