Ik vind Stijn er heel goed bij passen, maar misschien lijkt het qua klank een beetje teveel op Thijs? Anders inderdaad Lars of Guus. Hugo, Floris, Jasper en Joris vind ik er ook goed bij passen.
Noud en Siebe Noud en Jesse Noud en Bram Noud en Stijn Noud en Wiebe Noud en Guus Noud en Gijs Noud en Tobias
Ik ken twee gezinnen waarbij ze een Noud & Hugo hebben en een Noud & Hidde. Beide ook leuk bij Thijs, vind ik.
Thijs en Daan of Thijs en Bram enzo zie ik vaker. Dat misschien leuk? Of Mats Thijs, Noud en Mats Geen Lars, dat is echt jaren 80 hoor.
Thijs, noud & Bram Daan David Guus Jens Joep Joris Kasper Mats Mees Siem Hebben jullie al een lijstje met kanshebbers?
Thijs, Noud en... Jens Rens Lars Mels Mats Jits Cas Chris Mick Rick/ Rik Loek Siem Joep Luuk Daaf Duuk Boet Moos Guus Sam Mike/ Maik Kjell Wess Björn Pim Mart Frank Hugo Hidde Jelte Rinze Pieter Jitse Thije Thijmen Melle Wessel Marten Novan Nolan
Thijs, Noud en Siem Thijs, Noud en Hidde Thijs, Noud en Rijk Thijs, Noud en Guus Thijs, Noud en Joep Thijs, Noud en Sil Zoiets? Noud staat hier in de top van namen