hoi, Wat vinden jullie van deze namen? Pien Piene En past het bij J.enthe? Of moet ik gewoon mijn gevoel volgen en niet kijken naar de naam J.enthe, heel erg lastig
Piene vind ik sowieso niks. Pien is ook niet mijn smaak maar wel een gewone naam. Misschien; Fiene Fieke Fenna Fenne Lenne Jette Niene Nieke Nienke
Pien past er wel mooi bij. Je moet doen wat jij mooi vindt. Er zijn altijd mensen met een andere mening toch.
Pien is leuk! Mooi als individu, ook prima passend bij Jenthe! Piene voelt 'gezocht', terwijl ik dat met Fiene of Fieke niet hebt.
Ik vind Pien/Piene allebei niet mooi, maar dat is een smaak ding dus dat maakt niks uit. Ik zou niet te veel rekening houden met de naam van (neem ik aan) oudere zus. Een beetje bij elkaar klinkend is misschien leuk, maar als je een andere naam eigenlijk mooier vind dan Pien/Piene zou ik me niet laten tegenhouden omdat het een andere stijl is oid.. Het worden/zijn twee individuen, zeker als ze later groot zijn..
Wij zelf vinden Pien het leukste maar het is natuurlijk heel anders dan J.enthe. En onze namen zijn ook langer en niet zo Hollands als Pien
Ik vind ze niet mooi en ook niet passen bij Je.nthe. Pien klinkt superhard. Daarnaast vind ik het een oubollige naam. Jent.he is juist een zachte, frisse naam. Meer van de laatste tijd ook. Wat mij betreft staan deze namen dus lijnrecht tegenover elkaar. Piene snap ik niet. Dat is gewoon Pien met een -e erachter. Net alsof je het passend bij Je.nthe wilt maken ofzo Al had er Fiene in je rijtje gestaan had ik wel JA gezegd.
En..? Wat maakt dat uit? Toch juist origineel? Ik ken genoeg broertjes/zusjes die namem uit verschillende 'categorieën' hebben. Dus, hockey, Engels, Frans of puur Hollands! Mensen wennen er wel aan. Als het voor jullie dé naam is, waarom niet..?
Als dit voor jullie de naam is, doen! Het gaat erom wat jullie het leukst vinden. Mensen wennen wel. En anders hebben ze pech Snap wel dat dit makkelijk gezegd is hoor. Wij hebben zelf bijv. een naam voor onze kleine die eigenlijk niet voorkomt hier en ik heb zelf ook wel gedacht; wat zullen mensen ervan vinden. Maar mijn man en ik zijn er superblij mee en heb gelukkig niet om die reden getwijfeld het niet te doen. Los van dat ik zelf niet voor Pien zou kiezen, vind ik Jenthe en Pien trouwens leuk bij elkaar!
Ik vind de namen prima bij elkaar passen. Het is wel een andere stijl, maar dat maakt toch niet uit. Lekker kiezen wat je mooi vindt! Als het tussen Pien of Piene gaat zou ik voor Pien gaan.
Pien leuk voor een kat maar niet voor een kind. De naam Piene zou mijn zoon, en ik vermoed elke kleuterjongen, hilarisch vinden. Want hij zou daar absoluut een mannelijk geslachtsdeel in horen.
Pien is niet mijn smaak, maar een prima naam. Piene vind ik (veel) te ver gezocht. Fiene vind ik dan wel weer erg leuk.