Als hij nu maat 62/68 heeft zou ik gaan voor een jas in maat 68. 74 valt altijd ruimer uit dan je denkt.
oh oh, hoop zo dat je geen gelijk hebt!() heb ik eindelijk m'n droomjas op internet gevonden zou 'ie te groot zijn!!! hij zal volgende week wel binnenkomen maar vrees dat 'ie dan te groot is!
Ja dat is ook waar. Het is en blijft sowieso lastig met voor uit kopen vind ik. Mja, je wil ook op tijd de leuke dingen scoren
Ik heb deze nog liggen van Noppies. Echt een hele stoere jas. Dubbelzijdig en afritsbare capuchon. Mouwen zijn ook afritsbaar. Mijn zoontje heeft 'm denk ik 5x aan gehad... Foto's: http://webshop.retailshop.nl/v.1.1b/image.php?wid=44&product=&picture=610&preview=2 http://webshop.retailshop.nl/v.1.1b/image.php?wid=44&product=&picture=611&preview=2 Mocht je interesse hebben hoor ik het wel!
Ja inderdaad, koop je een beetje op tijd om zodoende nog een leuke jas te vinden, blijkt 'ie weer niet goed!:x Heb nu dezelfde jas in twee maten gekocht (MP!!!) maar moet nog zien hoe ze vallen. Heeft iemand een idee hoe Tommy Hilfiger valt? Heb het idee dat ze groot vallen want maat 68 en 74 lijkt niet eens veel te verschillen van elkaar! Nou ja, jullie horen nog als ik de jasjes heb... Geloof dat ik anders alsnog maar opzoek moet naar een maatje 68 ipv 74! P.S. bedankt iedereen voor het plaatsen van foto's, er zitten leuke jasjes bij dus als het niks word horen jullie wel!
Als ik jou was zou ik voor maat 74 gaan anders kan hij hem niet de hele winter aan. Voorlopig ligt de winterjas (als het goed is) nog even in de kast. Mijn zoontje gaat nu langzaam aan naar maat 74 van shirts en ik heb maat 80 van noppies voor de winter gekocht. De mouwen moeten we 2 keer omgeslagen worden. Maar verder zit ie goed. Wil wel dat hij hem de hele winter aan kan.
Ik heb ook nog wel wat: zie Mijn winkeltje | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! foto 72, 99, en 99-a.
nou, daar ben ik weer hoor; mét jas! Helaas pindakaas is 'ie dus inderdaad nog veel te groot...snik Hij is zo super gaaf, maar de mouwen zijn nog ruim 10 cm. te lang, dus dat gaat 'm gewoon niet worden! Dus eh... (iemand interesse in een blauwe tommy hilfinger jongensjas maat 74???) Ik ga maar weer verder op zoek naar een jas, ditkeer dus maat 68 en hoop dat ik nog een jas tegenkom die me aanstaat @DvS: welke maat is je jas? En kan 'ie in de wasmachine?
Bekijk bijlage 95521 Ik heb deze jas van Pointer, is wel 74. Mijn zoontje zat vorig jaar ook in 62/68 en had wel een winterjas 74, deze viel eerst te groot maar heeft er de hele winter mee kunnen doen. Je kan evt. de maten van de tommy hilfiger jas meten qua lengte en breedte dan weet je wat echt te groot is.