Ik heb te koop een jongenskledingset voor de winter maat 50/56/62 en 68. Graag alles in 1 koop, het mag voor weinig weg en bestaat uit bijna 100 delen. Ik wil er graag 25 euro voor hebben exclusief verzending. In mijn album staan foto's per maat Hieronder een overzicht van wat erin zit. Maat 50: - 3 rompers korte mouw - 3 rompers lange mouw - 7 shirts met lange mouw - 3 broeken - 1 jas - 2 mutsjes - 1 kleding setje - 1 vestje Maat 56: - 2 rompers lange mouw - 3 shirts met lange mouw - 4 broeken - 1 jas - 3 boxpakjes - 3 mutsjes Maat 62: - 1 jas - 2 rompers korte mouw - 1 romper lange mouw - 1 zwembroek - 1 omslagromper - 2 pyjamas - 1 boxpak - 9 shirts met lange mouwen - 2 tuinbroeken - 8 broeken - 1 spencer - 2 vesten Maat 68: - 13 shirts - 8 broeken - 2 vesten - 1 tuinbroek - 1 romper korte mouw - 3 rompers lange mouw 27 paar sokken, verschillende maten van 50 t/m 68 4 paar gebreide sokken 1 paar slofjes
hey, ik ben opzoek naar tshirts met lange mouw, liefst in badstof en effen kleuren, wit of creme. heb je deze toevallig liggen? zoja, kan je mss fototje erop zetten? alvast bedankt!
hallo, zou het graag van je over willen nemen, moeten alleen even onze vruchtwaterpuctie afwachten, en daar krijgen we vrijdagmiddag de uitslag van, dus dan laat ik je het vant weekend weten. vruchtwaterpunctie, omdat we tijdens de 20 week echo niet heel goed nieuws hebben gehad, maar na de mediche echo in groningen hebben we een iets positief beeld, maar moeten toch de uitslag afwachten. kun je het voor mij vasthouden tot in ieder geval na het weekend, dan breng ik je dan op de hoogte. wij wonen in drachten. groeten anita
wil het graag van je overnemen, weet niet waar je woont, dus denk dat het even naar me toe moet sturen. wij wonen in drachten. de uitslag was goed. anita