Hier ook een mama van een stoere kerel! Ravotten vindt ie geweldig, hoe wilder hoe beter. En daarna ...... heerlijk knuffelen met mama! (en natuurlijk papa) En met de rest, want hij zit nu in zo'n knuffel-fase, dus hij kust alles wat los en vast zit. En het is inderdaad zo ..... minder keuze in kleertjes voor de boys, maar als je goed kijkt/zoekt is er echt stoere kleding! Vinnie heeft voor de zomer al een hele stoere zonnebril en een echte Hawai-korte broek! Groetjes, Ellis
Hier nog een trotse jongensmama. Luca is ook een echte jongens jongen. Hoe wilder en gekker hoe beter. Klimmen klauteren en ja zelfs al voetballen Als er een balletje voor hem ligt moet hij er tegen trappen Maar hij kan ook zo heerlijk knuffelig zijn en lekkere kusjes geven. 's Morgens als hij bij ons in bed komt liggen ligt hij het liefste met zijn armpje om mijn nek.
het maakte me niks uit, maar ik kon me niet voorstellen dat ik een meid zou krijgen.... geen idee waarom, maar ik had t wel goed, t werd een knul, en tis precies zijn papa...... (alles met wielen is interesant en 1 kussie is meer als zat :-s)
Ik weet niet wat tijn voor jongen zal worden, daar is hij nog te klein voor. Ben wel heel trots om een jongens-mama te zijn. Meisjes zijn uiteraard net zo leuk, lief en bijzonder, maar ik vind mezelf echt een jongens moeder. Ik ben zelf echt zo'n stoere meid die houd van taekwondo, voetbal, auto's en vele andere "jongens"dingen. Ik zou me met balet, strikjes, jurkjes denk ik echt geen raad weten!
hier ook een jongetje.heb ook geen vergelijkingsmateriaal. in het begin d8 ik ook achh weienig keus in kleding enzo maar nu als ik bijv. naar v&d of bijenkorf enzo ga ...wat hebben ze stoere kleertjes zeg 8) nu begint t wel leuker te worden in het begin was hij zo klein en toen had ik niet veel keus in kleding en van alles maar vanaf nu dat ie 4 maanden is kan ik echt wel leuke kleertjes vinden voor hem. weet ook niet hoe het zat als ik een meisje had.mischien zou ze dan minder pittig zijn dan mijn zoon want hij is best actief ook met gillen spelen enzo.
Ik vond het ook echt geweldig toen we hoorde dat we een knul kregen. Een meid en een knul. Nou is Britt een pittige tante. Knuffelen alleen als het haar uitkomt en kusjes geven als ze iets "goed" te maken heeft. En Jørre, die is zo rustig, vind het allemaal wel goed.
haha dit is een leuk topic ik ben net een beeetje gewend aan het idee van een echt jongensgezin (onze 2e is ook weer een jongen). wel leuk om van andere mama's te horen waarom zij hun zoon(s) zo geweldig vinden al geloof ik dat onze oudste dan meer een meisje is, hij is heel erg koppig en een echte driftkikker ik vind het wel onwijs jammer dat meisjeskleding zoveel leuker is dan jongenskleding. vooral de kleuren vind ik vaak zo enorm somber
mmm dat valt toch wel mee ? lars geeft hier meestal licht haha, knalgroen, knalblauw, oranje, rood, hoe feller hoe leuker. maar mocht lars nog een zusje krijgen, die zal je ook niet snel in roze zien, tenzij het echt KNAL roze is......
hier ook een jongensmama Hij is echt een mama's kindje hihihi Ook net zo koppig als zijn mama dus dat is niet altijd even leuk Kleertjes : Ja veel sombere kleuren maar als je goed zoekt zie je ook vrolijkere kleuren hoor. Zo draagt mijn uk vaak rood ( staat hem heeel goed ) En licht groen en blauw. Maar natuurlijk ook wel stoere kleuren zoals legerprint als ik ooit een meisje zou krijgen dan zou ik niet alles in roze doen hoor. Vind het ten eerste een afschuwelijke kleur En ten tweede is afwisseling ook wel leuk. toch? Nergens staat dan een meisje alleen maar roze mag dragen
hallo! Toen wij te horen kregen dat we een zoon zouden krijgen moest ik echt heel erg wennen aan het idee...! in mn hoofd had ik me een meisje voorgesteld! Maar al snel was ik aan het idee gewend....en nu hij er eenmaal is zou ik echt niet anders willen! jongentjes zijn zoooooooooó leuk! En de kleertjes vind ik ook geweldig! je hebt zulke leuke dingen! tuurlijk wel minder keus als bij de meiden, maar wel super stoer!
Ik vind juist dat jongenskleertjes veel leuker en stoerder zijn. Ik vind het altijd moeilijk om iets leuks te kopen voor mijn nichtje. Het is allemaal rose of met prinsesjes, daar hou ik niet zo van.
Ik heb 2 dochters en 1 zoontje en ik merk echt veel verschil! M'n zoontje kan zo heerlijk kroelen en knuffelen met mij en de meiden deden dat niet zoveel hoor! Die trokken (en nog trouwens) meer naar papa en hij meer naar mij
Mijn wens was altijd om een meisje te krijgen!Vooral omdat ik gek ben op kleding zag ik het al voor me, al die meisjeskleertjes!Stond ik altyd naar te kijken in de winkel. Maar toen ik zwanger was had ik al een voorgevoel dat het een jongetje zou worden, en dat klopte! En ik ben er helemaal weg van!Kan me niets anders voorstellen. Hij is een echte knuffelbeertje! Echte mama's jongetje. Vindt het geweldig als we knuffelen. En er zijn ook leuke stoere klertjes voor jongens! Soms inderdaad minder keus zoals bij h&m dan voor meisjes.
Toen ik net zwanger was hoopte ik en dacht ik dat het een meisje zou worden. Lekker tuttelen met kleertjes enzo! Toen we wisten dat het een jongetje zou worden, werden we meteen enthousiast! En wat blijkt: er zijn ook echt superleuke jongenskleertjes (misschien wel wat duurder...)! Soms een beetje saaie kleuren, maar als je de goede websites hebt gevonden (kleertjes.com is hier de favo!), dan komt t helemaal goed! In t begin kon thomas alleen maar heel zoete kleertjes aan omdat ie nog zo klein was (8 weken te vroeg geboren, dus zwom ie nog in maatje 44...), maar vanaf maatje 50 kun je echt wel stoere kleertjes krijgen in leuke felle kleurtjes!
Ik ben een echte jongens moeder. Ik heb 2 zoons, en ik vind het heerlijk! Ze zijn gek op knuffelen, en kusjes geven! Ik heb natuurlijk geen vergelijkings materiaal met een meid, maar zo als ik altijd hoor en lees zijn jongens toch veel liever voor hun mama dan meiden. En zoals ik nu merk is dat ook echt wel zo. Ik had dat nooit gedacht dat er zoveel geknuffelt zou worden met jongens, maar daar ben ik helemaal van terug gekomen! Ik zou heel graag nog een 3e willen (misschien toch een meisje) maar mijn man wil het liever bij 2 houden Ewout is ook echt een knul, de hele dag spelen met auto's en Duplo. En klus speelgoed zoals een schroevendraaier en dat soort dingen. Hij krijgt voor z'n 2e verjaardag dan ook een werkbank met gereedschap