Even een vraagje. @ moderators: Ik twijfelde of dit topic bij 'baby en dreumes' of bij 'borstvoeding' moest.. Ik heb voor baby en dreumes gekozen, omdat de mensen bij borstvoeding meestal nog borstvoeding geven en hier niet iedereen (meer). Vandaar dat ik dacht dat hier de meeste mensen met 'ervaring' het zouden lezen ... Ik ben in februari de bv gaan afbouwen. Sinds maart gaf ik nog maar 2 of 3 keer bv en nu sinds een week helemaal niet meer. Ik ben inmiddels nog niet ongesteld geworden. Ik las dat dat soms wel even kan duren, maar ik geef inmiddels al 2,5 maand geen volledige borstvoeding meer.. Heb ook maar 3 testen in huis gehaald, haha, je weet het nooit
Je bent wel een optie vergeten hoor. Je kunt ook gewoon borstvoeding geven en je cyclus weer terugkrijgen, en dan ook gewoon weer al voedend zwanger worden. Ook zonder bv of na stoppen kan het een aantal maanden duren voor je een cyclus hebt. 6-9 maanden is vrij normaal.
Hoi Ik zelf kreeg me cyclus weer terug toen Felicity 10 maanden was! En op dit moment ben ik aan het proberen alvoedend af en toe, om weer zwanger te worden! Suc6!
Ik ben ook meer dan een maand geleden met borstvoeding gestopt. Maar ben nog steeds niet ongesteld, dus ik lees mee. In ieder geval is het niet de bedoeling om zwanger te worden. Helaas hebben wij zonder VB gevreeen... stom stom stom. Ga deze week in ieder geval weer de pil slikken en voor de zekerheid nog maar even een testje.
ik heb maar 6 wk bv kunnen geven, zolang heb ik ook gevloeid, en toen ik stopte werd ik gelijk ongi. had gelijk mijn cyclus terug dus ben de volgende maand weer aan de pil gegaan.
Ik ben met 4.5 maanden de bv gaan afbouwen. 5.5 maand na de bevalling ben ik weer ongesteld geworden.
Ik kan nog niet stemmen, ben nog niet ongesteld geweest. HEb 14 dagen borstvoeding gegeven en misschien een week de druk er nog afgekolft. En onze Demi is straks 11 weken oud. Dus we tellen nog door wat dit betreft