weer naar de dokter , al 4 dagen achtereen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by happymama, Jan 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

dadelijk weer naar de dokter .mijn dochtertje is goed ziek geweest verkouden hoge koorts en suf ,niet meer wakker worden , zij heeft nu een kuurtje .
    nu moeten we met onze kleinste naar de dokter hij hoest en slaapt bijna niet meer van de hoest ook drinkt hij slecht omdat hij te moe is en dan in slaap valt aan de borst. net ook weer alles uitgespuugt van t hoesten . hen de HA gebeld en mag langs komen maar ze denkt dat de dokter en niks aan kan doen, hij heeft ook geen koorts !!!
    wat een alende allemaal zeg

2. happymama

In de ernstige gevallen heeft je baby daarnaast een grauwe kleur in zijn gezichtje en drinkt hij slecht. Dit laatste kan er samen met het braken voor zorgen dat je baby uitdroogt. In tegenstelling tot peuters en kleuters hebben jonge baby’s met het virus meestal geen koorts. Toch kan je kindje behoorlijk ziek worden van het virus.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Bedoel je het RS virus??
    Dan klopt het dat ze niet perse koorts moeten hebben.
    De kleine van een vriendin van me had ook geen koorts hierbij.

Hopelijk wordt je goed geholpen en knapt je kleintje snel op.

4. happymama

ze vonden m wel ziek maar niet om er iets aan te doen , dus we tobben maar weer door

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Okee, nou ik wil je 1 tip geven als je denkt dat het niet beter gaat, ga weer terug en sta op je strepen!!

De kleine van mijn vriendin zit hierdoor al sinds ze 1 maand is aan de sondevoeding (is nu 3 maanden) en komt er voorlopig niet meer vanaf. Ze heeft door het spugen en pijnlijk bij drinken afweer gekregen voor de fles en wilt absoluut niet meer uit de fles drinken.

Beterschap en hopelijk snel beter!!

6. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Mijn dochter heeft ook rs ( gehad) nu nog snoterig. Maar ook hoesten spugen daardoor geen koorts wat mijn oudste 2 wel hadden. Allemaal rs zij de dokter maar t ging vanzelf over en bij geen luchtweginfecrie of uitdroging is opname niet nodig en het gaat vanzelf over, gebruik je neusspray?

7. happymama

had gisteravond de neiging om naar de huisartsenpost te bellen .
    t is echt zielig en eng ook t is afentoe of hij stikt en erin blijft hangen . nu heeft hij ook allemaal rode vlekken in sn gezicht . wat vinden jullie hier van ???

8. happymama

heb ook een filmpje maar weet niet hoe ik er die op krijg

9. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Alleen vlekken in het gezicht? Had je dochter geen kinderziekte wat hij ook te pakken heeft?
    Ja, hier is het ook vaak alle 2 achter elkaar, bikkelen hé?
    Vooral als je kindje nog zo jong is erg vevelend.
    sterkte hoor!!

10. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Met een kindje dat nog zo jong is en vlekken ging ik altijd naar de dokter.

11. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Bij moeilijk ademen meteen weer aan de bel trekken hoor! Vriendin van mij werd ook pas op het aller laatste moment (toen haar zoontje met zijn hele lijf lag te pompen) serieus genomen maar lag vervolgens wel een week in het ziekenhuis (RS) aan de zuurstof, beademing en sonde...

12. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Als je het niet vertrouwd dan bellen naar hap.
    Hier hadden we twee weken geleden dezelfde kenmerken (zonder de vlekken dan)
    Kregen een ab kuur en ventolin.
    Nu is ze bijna opgeknapt maar nog niet helemaal fit.
    Goed in de gaten blijven houden!

13. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Wij zijn met de jongste ook veel bij de ha geweest.
    Al een paar keer de hoest/rs te pakken gehad.
    Ik herken het hoesten met bogen spugen, erin blijven hangen, flinke slierten slijm in zijn mondje, halve flesjes, onrustig slapen...
    Omdat hij niet benauwd was deden ze inderdaad niets.
    Veel stomen, bedje omhoog, goed op zijn ruggetje omhoog kloppen voor het slijm..
    Maar... mij werd wel op het hart gedrukt, als ik twijfelde gewoon terug komen!!!

14. happymama

ben terug geweest bij de dokter heb even een nieuw topic geopend met t hele verhaal tot nu toe . ben in staat om dadelijk de hap te bellen . de vlekken waren overgens na een uur weer weg .

Share This Page