jongensbabykleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Hier veel van:

imps&elfs
    kidscase
    z8
    zara

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    z8 is ook erg leuk!

3. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    ik heb zelf ook erg veel van little boy star (heb je dus ook een meisjes variant van) en gekker dan een streepjesshirt gaan we hier niet :)

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hier hebben we veel van Dirkje babywear, dat vind ik ook erg leuk. Niet te druk en veel pastel tinten. Het is ook goed betaalbaar. Verder Hema, ducky Beau, villa happ, h&m, maar ik heb in maat 50 ook kleertjes bij de Zeeman gekocht. Die zijn misschien niet meer zo mooi na 10x wassen maar dan kunnen ze het toch niet meer aan. Lucas zijn favoriete shirtje is van de zeeman.

Ik lees hier dat er veel meiden zijn die echt de duurdere merken kopen, ik vind die kleding vaak erg leuk maar zo zonde van het geld aangezien ze er maar even inkunnen. zag laatst een bloesje maatje 56 voor 80 euro !!!! Maar goed ieder zijn ding natuurlijk!!

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier met de knullen als baby en nu: Vingino,Esprit,Mexx miniman saltydog gaastra kids 7 nike enz...

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik vind het zo moeilijk om leuke kleertjes voor jongens te kopen er is ook amper wat, een half rek voor jongens to 3 voor meisjes...
    En ik hou niet zo van dat zoete geel, beige enz bleeeh.
    Maar ja heb ook niet super veel geld dus merken zit er niet zo snel in :(

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.831
    3.628
    113
    Noppies, BFC en Name It zijn mijn favorieten. Maar ik haal ook veel bij Prenatal, H&M en de Hema.

8. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Als je van prints houdt: smafolk!
    Dat kocht ik dan wel via marktplaats (worden ook nieuwe dingen aangeboden met de kaartjes er nog aan)
    Verder veel name-it, h&m, hema en omdat oma in een dure winkel shopt ook veel van Feetje enzo, maar dat koop ik zelf eigenlijk nooit :)
    Ik vind het leuk om een romper met lange mouwen onder een korte mouwen shirtje te doen en dat de kleur van de romper dan terugkomt in de print op het shirt :) (en liefst ook weer in de sokken, haha)

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

h&m, prenatal, bfc vind ik nu minder leuk nu hij ouder wordt, noppies maar valt vaak klein en smal, name-it daar heb ik nu veel van. hebben wel met print maar niet heel druk.

zou niet alleen maar spijkerbroekjes kopen want dat zit best hard aan de huid maar je bent al mama dus dat zal je wel weten ;) vestjes als ze wat ouder zijn zit het mooier maar vond het wel te doen toen hij kleiner was.

10. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Kijk ook even bij zara! Online kan ook. Leuk en niet duur

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hier veel H&M, Ducky Beau(die hebben af en toe echt geweldige uitverkoop op de site, goede service ook) en Imps&Elfs(ook altijd leuk bij kleertjes. com in sale). V&D vind ik echt bal, zo snel vaal. Ik was heel voorzichtig, alles op 30 graden mét vloeibaar wasmiddel en hang alles van V&D uit en nog is het zo snel lelijk, dat raad ik je niet aan.

12. kimJayce

kimJayce Lid

26 jan 2012
    18
    0
    0
    Tilburg
    mijn kleine zit net in 62 en dan begin je echt wel de stoerdere dingen te vinden .
    Hier veel Mexx ,Lief , Armani baby ,Guess jeans , ducky beau Zara en h&m .
    ik hou niet van druk wel van matching ! effe shirtjes koop ik gewoon bij de wibra of zeeman.
    Gister weer een geweldige spijkerblouse gekocht bij zara zo stoer !

13. Ingrid789

Ingrid789 Actief lid

1 jan 2011
    301
    0
    16
    NULL
    Amersfoort
    Lastig he jongenskleding? Ik zie ook altijd zoveel leuke meisjesdingen... voor een jongen is het veel moeilijker.

Ik ben zelf weg van Z8, Lief, Noppies, Name It en Just Small. Dit laatste merk kun je kopen bij de zelfde winkels als Bakkaboe en Persival (je waarschijnlijk wel bekend?). Is ook leuk geprijsd.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

Collin was al bij geboorte niet echt een baby maar gewoon een echt klein mannetje, hij heeft ook weing pastel en/of badstof aangehad.
    ik heb voornamelijk kleding van de Prenatal, H&M, V&D (Nijntje en Frendz zijn favouriet) Hema en Zeeman gekocht, allemaal heel stoer jongensspul en geen dure merkjes, het is even goed zoeken, maar het is er wel degelijk!;)

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

gelukkig ben ik niet de enige met die tic :p:D

16. Anta

Anta Actief lid

10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha bovenstaande tic heb ik ook 'last' van :)
    Volgens mij is Design heroes nog niet genoemd. Aan opdruk op jongenskleding ontkom je bijna niet maar deze vaak heel mooi,grappig en origineel. Heel druk merk maar bijzonder is Molo.

17. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Pointer & Mexx verder kan ik niet slagen. Toen hij kleiner was ook H&M maar nou heeft hij maat 68/74 en van H&M vind ik die maten te baby hij is al een jaar geweest.

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Oowja hij heeft broekjes van noo noo en ook nog wat setjes van st.oliver(goed geschreven???)

Deel Deze Pagina