Wat aan in draagzak?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lilo77, Jan 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben een baby bjorn draagzak gekocht. Nu vraag ik me af wat ons moppie van 5 maanden aan moet als ze er in zit?
    Jasje/vestje/muts/sjaal???

2. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,831
    3,628
    113
    Als ik mijn zoontje in de Bondolino heb draagt hij meestal zo'n berenpak uit 1 stuk. Jasjes en zo gaan zo snel omhoog zitten en worden een beetje propperig, dus ik vind zo'n pak wat comfortabeler. als het koud is nog een mutsje onder de capuchon.

3. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    Wat n goed idee!
    Ik vroeg t me ook al af ivm broekje die omhoog kruipt ook!
    Ik neem aan als je naar buiten gaat?! ;)
    Trek je ook wat uit als je binnen bent?!

grtz

4. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    En wat doe je dan onder het berenpak? Normale kleertjes?

5. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,831
    3,628
    113
    Jaaa, berenpak is natuurlijk alleen buiten, we willen hem niet koken ;)

Ik doe het berenpak gewoon over zijn normale kleertjes aan, zoals je anders een jasje aan zou trekken. Verder trek ik hem slofjes aan, zodat hij geen koude voetjes krijgt.

In de maxi cosi heb ik hem trouwens ook in een voetenzak zitten, ik vind alleen een broekje met dit weer buiten echt vrij koud voor die kleintjes, ook daarom vind ik zo'n pak erg prettig.

6. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik doe meestal gewone kleertjes, jasje, mutsje, kniekousjes of been warmertjes en slofjes aan

7. fafje

fafje Niet meer actief

Had vandaag mn zoontje op mn rug, romp truitje jas maillot en broek maar hy had t echt niet koud, ikzelf kon ook nog dunner gekled

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    Inderdaad een pak met kniekousen en sloffen, ik heb ook een "skibroek" met bretellen. Handen en voeten worden in een draagzak snel koud vind ik, dus lekker handschoentjes en dikke sokken en sloffen aan.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben een ergonomische draagzak, maar zorgen eigenlijk altijd wel dat ze een maillot onder haar broek aan heeft. Verder ligt het er ook nog aan of je onder of over je jas draagt, ik draag mn dochter op mn rug onder mn draagjas dus krijgt ze alleen pantoffels aan en een wollen vest + capuchon. Zou ik haar over de jas dragen, dan zou ik haar idd een warm vest of jasje aandoen en beenwarmers of een maillot.

10. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Muts en jas en we hebben beenwarmers: ideaal want geen blote beentjes meer :)

11. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Gewone kleding, winterjas, muts (dr capuchon wil ze niet op, dan ziet ze niks ;)), sjaal en indien nodig wandjes, extra laagje (lange) sokken (broekjes willen nogal wat kruipen) en uggs er onder, lekker warm :)

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier : Gewone kleertjes, jas, sjaal, mutsje, wantjes, slofjes of extra paar sokken

Share This Page