Hoi dames Wie van jullie weet waar ik knuffels kan doneren voor het goede doel? Ze zijn nieuw! We hebben zoveel gekregen voor de geboorte van onze dochter 2 maanden geleden en willen er graag kindjes blij mee maken die het minder goed hebben dan onze kleine meid. Iemand een (www) adres voor mij? Groetjes, Caitlin
Wat een lief gebaar! Ik weet helaas niet waar je dat kan doen, ma ben wel nieuwsgierig, dus ik hou dit topic even in de gaten
Welke omgeving? Misschien bij de plaatselijke voedselbank even vragen. vaak zijn er ook uitdeelpunten voor speelgoed.
Bedeankt voor jullie reactie meiden. Het gaat om omgeving Schiphol - Amsterdam. Op internet kan ik weinig vinden helaas, maar ik zal een kijken voor die voedselbank. Iemand anders nog een goede tip? Liefs, Caitlin
Ik ben ermee naar de voedselbank gegaan, daar waren ze er erg blij mee! Ziekenhuizen, RmcD huis en villa pardoes wilde het niet ivm hygiene... Groetjes, Caitlin
ik doe ze bijna altijd naar eem zwerfhonden opvang. weggooien vind ik zonde en die hondjes spelen er nog mee. doe ik ook met oude knuffels.
Ik heb me hier ook rot gezocht naar een instantie die ik blij kon maken met onze overvloed aan knuffels, van alles afgebeld maar iedereen kwam al om in de knuffels en wilde ze dus niet hebben.... Heel jammer. Ik wilde ze niet zomaar weggooien dus heb ze laatst samen met een berg kleding in een kledingbak gegooid in de hoop dat ze goed terecht komen.
Wat goed dat er zoveel meiden mee bezig zijn Wij hadden al aangegeven dat we geen knuffels cadeau wilden, maar mensen vinden het blijkbaar toch een leuk cadeautje om te geven... Gelukkig hebben wij er anderen blij mee kunnen maken nu! Ik heb er ook 2 pakken luierdoekjes bijgedaan (die vond ik niet lekker ruiken) babyvoeding in een gesloten verpakking (ik geef borstvoeding) een paar kleding stukken die ik heb gekregen en niet leuk vind, spenen die nog in de gesloten verpakking zaten (ik kwam voor de bevalling al om in de spenen en ons meisje houdt er niet eens van ) 2 schilderijtjes die leuk op een babykamer kunnen hangen en haar elastiekjes. Ik dacht, als ik dan toch daar heen ga, dan kan ik net zo goed gelijk even mijn kasten doorlopen om te kijken wat ik nog meer weg kan geven! Groetjes, Caitlin