Jongensfiets

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door LadyKikker, 6 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Voor zoontje zoeken we een nieuwe fiets. (22 inch)
    Meestal doen we dat via marktplaats, maar dat lukt nu niet zo.

Zoonlief gaat niet heel netjes met zn fiets om, dus ben echt niet van plan om er heel veel geld aan uit te geven.
    Op internet kom ik best veel betaalbare fietsen tegen maar ben een beetje bang dat dit niet heel veel kwaliteit is. Het hoeft geen Gazelle te zijn, maar een beetje stevigheid is wel fijn.

Kan iemand een betaalbare fiets/merk/winkel aanbevelen?

2. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    893
    1.744
    93
    Wij kopen voor de kinderen altijd popal fietsen. Dacht eerst dat het allemaal gammel zou zijn, maar dat is gelukkig niet het geval!

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Wij hebben hier twee keer 2cycle cruiser gehad via mp. Nieuw zou ik ze niet kopen (ik zie dat 22 inch 150 euro kost, vind ik alsnog prijzig) maar voor dat geld via mp bevielen ze meer dan prima. Wat hier ook heel goed bevalt is alpina, ook via mp en is echt niet kapot te krijgen.

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Wij hebben ooit een loopfietsje gekocht via prijskiller oid. Was echt geen geld maar verder een prima fietsje. Dus als je niet teveel geld uit wilt geven zou je daar kunnen kijken.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Misschien kijken bij decathlon? Zelf alle fietsen gehaald via marktplaats, jammer dat het nu niet goed lukt

Deel Deze Pagina