Ik heb een zoontje van november 2012 en inmiddels ruim 22 weken zwanger van ons tweede zoontje. Ik wil ook graag mee kletsen als dat mag.
Wat leuk, ik zie dit nu pas Ik heb ook 2 jongens (2,5 en 15 maanden)! Baby nummer 3 is onderweg, maar we weten pas bij de geboorte of dat ook een jongen is of een meisje! Mag ik ook meepraten?
Hoi dames, mag ik ook met jullie meekletsen.? Hier een mama van 1 geweldige knul en de tweede onderweg..
Hoi dames, Ik ben nu bijna 16 weken zwanger en krijg weer een zoon! Ik heb al 2 zoontjes. Thymen van 7 jaar en Leander van 4 jaar Stiekem vind ik het wel leuk om een 3e zoon te krijgen. Ik ben echt een jongens mama
hier ook een echte jongens mama jongen nummer 1 is 8 jaar jongen nummer 2 is 4 jaar jongen nummer 3 is bijna 3 jaar jongen nummer 4 is 14 maanden krijgen jullie ook de vraag of je door gaat voor een meisje ik vind het een hele vervelende en irritante vraag.. alsof alleen maar jongens geen goed gezin is ofzo
Hoi! Hier ook ee jongensmama!! 😀 Eerste = 7 Tweede = 4 Derde= 3 Vierde= net 1 Hier idd ook vaak de vraag gehad of we voor een meisje gingen😁. Ons maakte geslacht niet uit, wilde graag 4 kindjes.. Wisten bij alle 4 ook het geslacht niet ( tot ze geboren waren 😀.
Roos en ikkke jullie zijn uitgenodigd. Jellie en monique ik weet niet meer of ik jullie destijds hsd toegevoegd. Mocht je dit willen dan hoor ik het wel
Ik zou ook graag mee kletsen.? Leuk! Ben moeder van een heerlijke kerel van net 2 en er is nog een ventje aan het groeien in m'n buik ..