jongensgezin!

Discussion in 'Algemene clubs' started by frummelk, Feb 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik wil ook graag toegevoegd worden, ben mama van 2 jongens, 1tje van 6 en 1tje van 3 jaar!

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Heb nog niet alles gelezen maar wil ook gezellig komen meekletsen ast mag :D
    We verwachten ons derde mannetje en daar zijn we hartstikke blij mee!
    Even omschakelen voor mij en oudste zoon; hij wil dolgraag een zusje en ik had ergens ook wel graag een dochter gewild maar het maakte me verder niet zoveel uit.
    Baby is helemaal goedgekeurd met alles erop en eraan en daar gaat het om he :)
    Kan nu eindelijk echt gaan genieten nu we duidelijkheid hebben en ik niet meer zo beroerd ben.

Ik ga alles hier eerst maar eens teruglezen :)

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Mamavanf dit onderwerp is niet heel actief. We schrijven in een (geheim) clubje. Als je daar mee wilt schrijven dan hoor ik het graag

4. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Oooow ja graag frummelk!
    Moet er nog even aan wennen een echt jongensgezin te worden (was hier al met 2 jongens maar met 3 zéker) dus zou het wel fijn vinden met anderen mee te kletsen :)

5. Miriam2210

Nov 5, 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb vrijdag gehoord dat ik in verwachting ben van mijn tweede zoon. Heel blij en gelukkig, hij is gezond en met straks 1,5 jaar verschil vind ik het ook erg leuk voor mijn oudste zoon.
    Toch heb ik altijd gedacht dat ik een meisje zou krijgen en nu moet ik er toch aan wennen dat ik die misschien nooit zal krijgen. Geen vlechtjes en geen snoezige rokjes. Ergens vind ik dat best lastig, herkend iemand dat? Anderzijds vind ik het ook heel stoer dat ik een jongens moeder ben. Vrienden hebben vaker gezegd dat ze mij een echte jongens moeder vinden. Wat bedoelen ze daar precies mee? Wanneer ben je een echte jongens moeder? Iemand een idee?

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Miriam dat herken ik en andere jongens mama's zeker. Wil je met ons mee kletsen in een club? Dan voeg ik je toe. Hier is niet zo veel actie ;)

7. princess79

princess79 Bekend lid

Mar 17, 2011
    902
    68
    28
    Female
    Hier ook een mama van 2 knullen😃.
    1 van 3 wn een van goed anderhalf.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik wil ook graag toegevoegd worden :)

9. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Oh lijkt me leuk! Ik ben in verwachting van onze 2e zoon. Mag ik meekletsen? 😀

10. IH5

IH5 Niet meer actief

Mag ik ook bij de club?
    We verwachten onze 3e zoon! :D

11. mamamama2

mamamama2 Lid

Mar 15, 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je wil toegevoegd worden kan je het beste een pb naar frummelk sturen. Zij beheert de groep.

Share This Page