Hou jij ook zo van boeken in alle soorten en maten? We hebben een gezellig boekenclubje, tuc heeft hem gemaakt! Je kan hem vinden bij clubs, de zp boekenclub. En dan gewoon klikken op lid worden. Komenjullie gezellig meekletsen! Groetjes mitsy.
Ja! Maar niet van 50 tinten, chicklits en kasteelromannetjes. Ik houd van filosfisch, esoterisch werk, Amerikaanse thrillers en goede Nederlandse literatuur. Net Ik kom terug van van Dis uit. Ik vraag me ook af wat het doel is van de club: samen lezen en bespreken?
Eigenlijk vanalles, over boeken kletsen, overs schrijvers, tips enzo. Gewoon gezellig over onze hobby leuten!
Maar als er leden zijn die hetzelfde willen lezen en bespreken, wat iedereen wil! Het is gewoon een gezellig vrij clubje. Alle thema boeken, van filosofie tot chicklit van horror tot literair.
Hihi nou hetzelfde lezen en bespreken doe ik jullie niet aan. Ik doe 3 maanden over 1 boek tegenwoordig...
Amennn!! Dit wou ik net zeggen. En ik lees graag populair wetenschappelijke boeken. Lees nu: -De deeltjesdierentuin. Gaat over het ontstaat van het standaard model van kleine deeltjes. Dus begint met atomen, protonen, neutronen, elektronen (wat je op de middel are school gehad hebt). En gaat dan door naar anti-deeltjes, neutrino's, mesonen, bosonen etc. -Thinking, fast and slow. Een emeritus hoogleraar economie schrijft over jarenlange onderzoeken die hij gedaan heeft, over waarom mensen de keuzes maken die ze maken en welke denkfouten ze daarbij maken. -De woongroep van Franka Treur. Het is goed geschreven maar de verhaallijn is een beetje zoek.
Wat je wilt...er kan gerust een onderdeel komen waar men hetzelfde boek leest en dan bespreken. Verder elkaar helpen met tips en nieuwe titels.
Als je aan dat onderdeel niet mee wil doen hoeft dat niet. Je kunt ook gewoon vertellen wat je laatst gelezen hebt...welke nog op je leeslijstje staan e.d.
Je kan ook lid worden van de club door bij de clubs op 'de zp boekenclub' te klikken, en dan op lid worden klikken.