Hier bijna nooit wat en daardoor springt het soms alle kanten op. Heb nu perfecte krul van andrealon maar het werkt niet echt hahaha met gel ben ik bang dat de krul raar gaat hangen ofzo
wat ontzettend leuk dit! Ons ventje heeft al een beste kuif.. Maar vind het nu nog niet nodig er gel in te doen.. Maar ik doe hier vast wat inspiratie op voor later.. Ben wel handig met meidenhaar.. nu dus een jongenskoppie.. Leuk hoor al die fotootjes..
Haha mijn zoontje heeft echt amper haar... Naja het begint nu een beetje te groeien.maar echt geen kuif/stekels waardig Wat ik best gek vind want allebei onze families hebben super dik , veel haar en niemand is kaal. Dus had verwacht wel een kindje met veel haar te krijgen maar tot nu toe nog niet Ach mijn schoonzus zegt als kindjes lang kaal/weinig haar hebben krijgen ze vaak prachtig haar dus daar hou ik me maar aan vast haha
leuke foto's! ik mag helaas niks in het haar smeren van me oudste..haha..wilt tie niet.. jongste pas naar de kapper geweest, dus wat kort nu... ach mis komt t nog hihi
Hier gebruik ik altijd dat 'goedemorgen' lotion van zwitsal.. en zijn hanenkam staat de hele dag overeind ! en het ruikt zo heeerlijk
Op de foto 5 dagen oud en nu met bijna 14 maand. Ik ben nog op zoek naar iets wat niet plakkerig blijft maar ook niet keihard word. We moetende voorste pluk uit zijn ogen houden 😉 zwitsalgel werkte in de kraamweek maar 10 minuten. En Etos stoere jongens bleef wat langer mooi zitten
Hier met tondeuse haar helemaal afgeschoren om het dons helemaal weg te werken en alles even vol te krijgen. Daarna paar wegen laten groeien en goed model erin bij de kapper. Zij adviseerde wax te doen ipv gel. Daarvan lijken ze kaler en met wax lijkt het voller. En inderdaad helpt dat goed. Het zit nu echt lekker.
Ik kan hier ook haast niets met z'n haar. Het is echt nog heel kort, alleen enkele plukjes zijn lang. Het enige wat ik er nou mee kan, is alles naar elkaar toegeschoven.. Hoe heet dat nou ook alweer.. Maar omdat het aan het einde achterop dan zo lang is, krult het daar helemaal naar beneden, net zo'n zwitsalkuifje dan. Maar tot zover even tevreden met het kruidvatmerk, zo'n grote pot nummer 3. Weet niet wat het doet als je een ander nummer neemt.. Maar het waaide vandaag flink en haar waaide lekker mee.. Maar het veerde uiteindelijk wel weer terug naar wat ik het had gedaan. En het wordt niet plakkerig, vies of hard, dus daar ben ik ook wel blij mee... Maarja, ik weet dus ook niet hoe dat is als hij meer haar zou hebben.
Hier ziet het er nu dus zo uit, de ene foto met zwitsalgel en de ander foto niks in gedaan Het is sowiezo gewoon te lang nu
Olifantje91, ge-wel-dig, die blik in zijn oogjes op de linkerfoto Zo eigenwijs haha Met de Zwitsal kreeg ik het zo niet voor elkaar.
Hier niks te vinden waarmee ik het haar van ons zoontje in model kan houden... Met de zwitsal producten gaat z'n haar er heel snel vet uitzien. Het valt nu ook serieus uit (niet enkel vanachter door het liggen maar ook vanvooor) dus andere producten durf ik nog niet gebruiken. Ons mannetje ziet er dus meestal uit zoals op de eerste foto. Als ik het een wat kam blijft het ff goed liggen zoals op de tweede foto maar dan gaat het gauw terug alle kanten uit. 😣
Ik gebruik ook zwitsal gel maar als hij dan even in de box gelegen heeft is het er meteen uit. Enige wat overblijft is lekker geurtje. Niet handig dus. Zal ook opzoek moeten naar iets sterkers
Lief! Hier is er gelukkig nog niks uitgevallen hopelijk blijft dat zo haha Bij mijn dochtertje is het ook nooit uitgevallen