Jongenskapsel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MG2011, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Momenteel ziet het haar van mijn zoontje (bijna 3) er niet uit :D. We zijn het aan het laten groeien, maar er zit echt amper model in lijkt het. Hij heeft vrij dik haar met af en toe en beetje slag erin. Er komt nu een mat in zijn net en ook haar op/over zijn oren... :cool:

De kapper komt donderdag en ik wil haar graag wat plaatjes laten zien van hoe ik het wil hebben. Heb al op diverse website zitten neuzen, maar kan hét kapsel niet echt vinden. Dus... hebben jullie voorbeelden van leuke jongenskapsels? Mag van je eigen kinderen zijn, of van bekende kinderen, andere websites etc.. alles is welkom ter inspiratie.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb je foto hoe t er nu uit ziet? structuur van het haar en de haargroei bepaald veel voor het model dat mogelijk is

3. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik heb voor mijn zoontje nu een soort "hanekam".
    T staat echt superstoer, veel van die voetballers hebben vaak zo hun haren en m'n man vond dit leuk om te doen bij ons zoontje.
    Verder wat vaak altijd wel stoer en mooi staat is de zijkanten opscheren en bovenop stekels laten. Is dat mischien iets voor jou?

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    is inderdaad leuk maar kan niet bij elk haartype. mijn zoontje heeft dun haar dat sterk naar voren gaat. stekels is dus hier 5min en dan zit t weer plat

oja ben kapster ;)

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roozjuh, ik plaats liever geen foto's van mijn zoontje, maar zal even googlen naar iets vergelijkbaars ;)

Shereen, hanekammetje had hij altijd, maar ik wil het nu juist wat langer ;)

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    begrijpelijk ;)

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Moeilijk te zeggen, hangt af van het haar dat je zoontje heeft.

Mijn oudste heeft bijv het haar van mijn vader, stug, dik en groeit naar voren. Het enige mogelijke kapsel is stekeltjes, dus ik heb een tondeuse gekocht.
    Mijnnjongste heeft fijn krullend haar, dus dat wordt weer een heel ander kapsel als hij wat groter is.

8. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Mijn zoontje heeft precies hetzelfde haar, je kan er geen ruk mee, als je er stevige gel erin doet kiepert zijn haar net zo hard naar beneden. Ik doe zelf zijn kapsel knippen oftewel scheren met een tondeuse en dan allemaal op 1 stand

@MG2011 Misschien zou je het uit kunnen dunnen dat het minder dik is en gewoon zijn oortjes vrij knippen

9. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Ik vind het altijd wel leuk als haar bij jongetjes een beetje nonchalant zit, ik ben niet zo van de stekeltjes en de hanenkammen. Mijn oudste heeft krullen, en mijn jongste ook al een beetje. Ik vind het er leuk uit zien, en het is ook niet heel veel werk :).

10. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx voor de reacties, heb helaas niet echt een vergelijkbare foto kunnen vinden via google.

Maar ik denk dat het zoiets wordt als bruce2004 zegt, de oortjes vrij knippen en de rest wat uitdunnen. Kapper komt straks, we zullen zien!

11. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi

Ja mijne heeft een mega kruin bovenop zijn hoofd en idd haar dat allemaal naar voor valt. Maar als ik de bovenkant niet te kort knip en de zijkanten wel, krijg ik het met super-extra-ultra strong gel wel in een hanenkam hahahaha:D

12. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Waarom niet iets over de oortjes, dan heb je wel een langer effect. Met oren vrij en langer bovenop moet je altijd wel een beetje uitkijken dat het geen helm model wordt. Ik zou de achterkant en zijkanten voller laten (geen matje) wel op de haargrens van achter geknipt en idd lekker uitdunnen.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vroeger gebruikten ze behangerslijm toch? haha waar is die tijd gebleven :D hier dus aan de voorkant 2 kruinen tegen elkaar in, ook super effect als je stekels probeert te maken dus ;) hij heeft precies dezelfde haargroei als zn vader, bij hem doe ik gel met haarlak :p dan blijft het een uurtje zitten if im lucky

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn kereltje heeft inmiddels ook best lang haar. Een paar maanden geleden nog zo kort dat hij ook een hanekan had maar nu echt een nonchalant kapseltje:) Hij heeft voor nog wel vrij dun haar, maar achrer wordt het al voller en zit zelf een beetje slag in. Ik let ook erg op dat hij geen matje krijgt en laat het juist bij de oren ook groeien zodat het wat meer 1 lengte is. Zijn pony hou ik redelijk kort, zodat het net boven zijn ogen komt.

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hier een jochie met moeilijk haar. Het is dik, blond, stro-achtig haar en dan heeft hij ook nog eens kruinen op rare plekken. We kunnen er niets mee. Als het langer is lijkt hij armoedig en stekeltjes/ hanekam blijven niet zitten.. Het wordt hier dus gemillimeterd, is het enige wat er een beetje uit ziet. Dan is het nog lastig, want hij heeft een heel groot litteken op zijn hoofd (door operatie) en dat zie je er altijd doorheen.

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook een mannetje met van die heerlijke kruinen op onmogelijke plaatsen. Vaak haal ik de tondeuse erover en dan met een pot gel op zak weg om de stekeltjes leuk te houden. Anders een kuifje. Probeer het nu toch wat langer te houden, want dat wilt hij graag. Hoop maar dat het werkt want meneertje ziet er nu niet echt uit.. Gelukkig is het vaak mutsen weer;)

Deel Deze Pagina