Marktplaats.nl > Kledingpakket STOER! van Lief! Lifestyle - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Marktplaats.nl > Kleding pakket jongens maat 86/92 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Marktplaats.nl > Kledingpakket maat 74/80 voor jongens - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
Ik weet niet hoe duur het verzenden is dat zou ik moeten nakijken, maar ik zat te denken aan 20,- per pakket ex. verzenden.
Heb even gekeken, tot 10 kilo is het 6,95 en daarboven 12,20. Ik zou het morgen even moeten wegen, dan weet ik waar ik op uit kom.
De pakketjes zijn samen 7,8 kilo. Dus dat is onder 10 kilo. Vor 45 inclusief verzenden mag je ze allebei hebben.
Hey, heb je die pakketten nog? Ik moet even kinderbijslag afwachten, maar als je ze nog niet verkocht heb zou ik ze graag reserveren totdat de kbs binnen is?? (het lief pakket niet) Hoop dat je het nog niet verkcoht hebt! Groetjes, Miranda
Ik wacht even de reactie van mirjam af. Als zij ze niet wil kan ik ze voor je bewaren tot volgende week hoor!
@Antares, ik heb zojuist een berichtje gekregen van Mirjam dat ze geen interesse meer heeft. Dus als je ze wil hebben voor 45,- incl. verzenden, dan houd ik ze voor je apart.
Graag! Mag ik misschien nog foto's zien van kleding apart? Of is dat teveel moeite? Zou ik zeer waarderen! Ik laat je weten wanneer ik de centjes heb dan stuur ik wel een pb met gegevens. Groetjes, Miranda
ALs jij geen haast hebt, ik ook niet...kan het toch niet betalen voordat de kbs binnen is meis..... en dat is niet voor 1 oktober