hoe moet je een ledikantje opmaken? Wat mag wel, wat mag niet? mag een dekenhoes voor een pasgeborene?
Probeer de zoekfunctie eens, er zijn gegarandeerd heel veel topics hierover. Maar meestal is 't simpelweg; Matrasje Molton over trek of molton doek - geen zeiltje! of een aerosleep als je daarin gelooft Hoeslaken Hydrofiel luier onder het hoofdje Baby Lakentje Dekentje Over het gebruik van een dekenhoes verschillen de meningen. Veilig slapen zegt er het volgende over: Dekbedhoes met dekentje - Veilig Slapen
Op de verpakking van de Prenatal, staat aan de achterkant hoe je een bedje moet opmaken haha Ik vond het ook zo moeilijk.
Wat bedoelen jullie met dekenhoes? Gewoon een dekbedovertrekje of wat anders? Ik was namelijk van plan een dekbedovertrek voor een ledikantje te halen van LIEF! lifestyle en daar gewoon het dekentje in te doen? Vraag me anders af waarom ze overtrekjes verkopen voor een ledikantje
Een Vellux dekentje kan daar dus wel in maar een gewone deken of dekbedje niet. Zo'n overtrekje kun je later ook gebruiken voor een dekbedje, als je kindje 2 jaar is.
Dan word het een Vellux dekentje, thnkx! Als de kleine 2 is staat er denk ik al weer een eenpersoomsbed met als bij nr 1 en kan ik grote overtrekken shoppen haha
voor meiden die ook een vellux deken zoeken bij babydump is hij nu 15% korting en gratis bezorgkosten als je boven de 35 besteld Vellux Duo Deken | Dekens | Baby-Dump