Tip muursticker boom Jongenskamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Ik zie door de bomen het. Bos niet meer...

Voor op een witte muur zoek ik een sticker van een boom met evt uiltje etc waarbij iig de kleuren turqquoise, line/groen en rood voorkomen...
    Misschien hebben jullie toevallig de perfecte boom gespot en wil je deze met me delen?
    Heel veel dank!!

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

als je het niet kan vinden zou ik er zelf 1 maken... met een beetje verf en stof en dan alles op hout doen en dan het hout tegen de muur....

3. Indy73

Indy73 Lid

14 aug 2007
    47
    0
    0
    Kijk eens op Etsy.com. Zijn geweldige muurstickers en aan te passen in kleur en grootte.

4. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
  5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Oo die is leuk inderdaad! Maar ik zie vogeltjes en hele reeks in verschillende kleuren.. Kan je er daar ook een paar van bijbestellen?

6. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ik ga mijn boom zelf maken, omdat je op die manier alles zelf in de hand heb en helemaal kan maken zoals je wilt. Kleuren gebruiken van de kamer, aantal blaadjes/bloemen/takken/diertjes bepaal je zelf etc etc.

Hoe dan ook, succes! :)

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik vind de behangbomen van Lilalabeltje erg leuk! Alles is ook mogelijk qua combineren van kleuren, je kunt gewoon even met haar mailen welke kleuren je graag zou willen enz.

BEHANGBOMEN | Lilalabeltje

8. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
  9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb ook een MDF bbom, maar dan van www.freesstudio.nl
    Zij hebben ook losse dieren, verschillende groottes, maar ook bijvoorbeeld een tak met volgels / uilen erop. Super service; ik had betaald en 2 dagen later was de boom binnen!
    Ik heb m zelf gelakt enz, dat moet je wel zelf doen. Is ook echt leuk om te doen!! :D

10. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals Indy73 al zegt: etsy! Heb zelf zo'n sticker besteld bij Modernwalls on Etsy, er is al veel keus in kleuren maar je kan ook zelf nog de kleuren aanpassen als je wil (hebben wij ook gedaan). Ging perfect en was goede kwaliteit.

11. christacloots

4 sep 2011
    93
    0
    0
    Ik ga hem bestellen op de volgende site:
    Welkom | boompjebeestje

je kunt hem helemaal zelf samenstellen en zelf de kleuren aangeven!

12. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    meiden, super! ik hoopte eigenlijk op een kant en klare boom maar moet er toch wat meer werk van maken denk ik..
    en ik moet met name goed naar de afmetingen kijken want het muurtje zit tussen twee ramen in en is niet heel erg breed. de commode past er bijvoorbeeld net niet tussen..

Deel Deze Pagina