Ik zie door de bomen het. Bos niet meer... Voor op een witte muur zoek ik een sticker van een boom met evt uiltje etc waarbij iig de kleuren turqquoise, line/groen en rood voorkomen... Misschien hebben jullie toevallig de perfecte boom gespot en wil je deze met me delen? Heel veel dank!!
als je het niet kan vinden zou ik er zelf 1 maken... met een beetje verf en stof en dan alles op hout doen en dan het hout tegen de muur....
Ik had deze besteld, maar het was niet wat ik wilde omdat het niet helemaal bij onze kamer pas. De uilen en blaadjes kunnen ze ook in een andere kleur doen als je wil: Ruitenboom Blauw met uiltjes muursticker - € 54,00 : De Bijzaak, Muurstickers & meer! Ik had dan ook de vogeltjes erbij gekocht.
Oo die is leuk inderdaad! Maar ik zie vogeltjes en hele reeks in verschillende kleuren.. Kan je er daar ook een paar van bijbestellen?
Ik ga mijn boom zelf maken, omdat je op die manier alles zelf in de hand heb en helemaal kan maken zoals je wilt. Kleuren gebruiken van de kamer, aantal blaadjes/bloemen/takken/diertjes bepaal je zelf etc etc. Hoe dan ook, succes!
Ik vind de behangbomen van Lilalabeltje erg leuk! Alles is ook mogelijk qua combineren van kleuren, je kunt gewoon even met haar mailen welke kleuren je graag zou willen enz. BEHANGBOMEN | Lilalabeltje
Je kan ook een boom van MDF doen. Deze vind ik wel erg schattig. Muurdecoratie XXL - Boom | Hout / MDF | CreActivity
Ik heb ook een MDF bbom, maar dan van www.freesstudio.nl Zij hebben ook losse dieren, verschillende groottes, maar ook bijvoorbeeld een tak met volgels / uilen erop. Super service; ik had betaald en 2 dagen later was de boom binnen! Ik heb m zelf gelakt enz, dat moet je wel zelf doen. Is ook echt leuk om te doen!!
Zoals Indy73 al zegt: etsy! Heb zelf zo'n sticker besteld bij Modernwalls on Etsy, er is al veel keus in kleuren maar je kan ook zelf nog de kleuren aanpassen als je wil (hebben wij ook gedaan). Ging perfect en was goede kwaliteit.
Ik ga hem bestellen op de volgende site: Welkom | boompjebeestje je kunt hem helemaal zelf samenstellen en zelf de kleuren aangeven!
meiden, super! ik hoopte eigenlijk op een kant en klare boom maar moet er toch wat meer werk van maken denk ik.. en ik moet met name goed naar de afmetingen kijken want het muurtje zit tussen twee ramen in en is niet heel erg breed. de commode past er bijvoorbeeld net niet tussen..