zoals de titel al aangeeft,welke wantjes zijn nu echt fijn en warm? Ik ben op zoek naar wantjes waar ze met hun hele handje in kunnen of die waar ze de duim nog apart hebben,vind onze dochter te klein voor gewone handschoenen . Aangezien we vaak op de fiets zitten en ze nu echt koude handjes begint te krijgen,dacht ik vraag het hier eens. Dus roep maar ben vd week al bij de zeeman geweest en die hadden nog niks liggen helaas.
Ik koop zelf als ze nog klein zijn wollen sokjes, die trekken ze niet gauw uit is lekker warm en ze kunnen er met hun hele hand in, die Wantjes zaten nooit goed, pas toen ze wat ouder werden. Zo rond de 2,5/3 jaar vond ik het handig(er) worden
Wij hebben die zwarte van de hema. Heb je zo wel wanten als handschoenen van en in verschillende kleuren. Die vind mijn zoon echt fijn en hij kan ivm meerdere littekens geen koude handen veroorloven omdat anders zijn 2 vingers paars worden van de kou kinderwantjes - HEMA
Ik heb ze bij h&m besteld. Voor mn dochter gebreid en voor mn zoon gebreid met fleece voering. Zien er beide warm uit.
Ik zweer ook bij dikke sokken. Als het echt koud is 2 paar dikke sokken. Wantjes blijven hier niet zitten. Nu is mijn oudste 2,5 en nog altijd werken sokken het beste. Die kan je ook lekker over de mouw van de jas heen doen. Dat is én warmer, én blijft beter zitten. Wel jammer, want ik had zulke leuke wantjes gekocht Maar die zijn geen succes.
Dat is idd een goed idee,of ze ze laat zitten geen idee,daar moet ik nog achter komen hahah. Ik zal vandaag eens bij de Hema en h&m kijken,bedankt voor de tips meiden.