Ik heb nog meer kleding in maat 80 en dan nog een hoop in maat 86 en wat laatste stuks in 92, 98 en 104. Bij interesse, stuur mij even een pb met jouw e-mailadres dan stuur ik foto's toe. Ik kan hier namelijk geen foto's meer plaatsen.
Ik heb alles natuurlijk wel op Marktplaats staan, hierbij de link naar al mijn advertenties Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl. Ook heb ik nog: - dvd's diverse genres; - vhs diverse genres; - huis-, tuin- en keukenartikelen (waaronder Senseo, waterkoker, vazen, etc.); - damestassen; - dameskleding; - herenkleding; - damesschoenen; - trouwpak Cossmo heren maat 50; - boeken diverse genres; Kijk eens rond, misschien zit er wat voor je bij!!
Hai meiden, Ik heb hier nog 22 dvd's liggen van diverse genres waaronder drie series. Hieronder even een opsomming van de titels: - Friends seizoen 9 aflevering 17 t/m 23; - Friends seizoen 10 aflevering 1 t/m 8; - CSI Las Vegas, seizoen 1; - The Weddingplanner; - Scooby Doo; - Sword Fisch; - Gone in 60 seconds; - James Bond, tomorrow never dies; - Dr. Dollitle; - The Scorpion king; - Constantine; - John Q; - Training day; - Things to do in Denver when you're dead; - One Night ad McCool's; - The Texas Chainsaw Massacre; - Hide and Seek; - Fire on the Amazon; - Shouf Shouf Habibi!; - 2 films in 1: Tanguy en Absolument Fabuleux; - Matchstick Men. Al deze dvd's mogen weg in 1 koop voor 32,50 euro (exclusief verzendkosten ad 6,75 euro of opahlen in Den Haag). De dvd's verkoop ik ook los voor 1,50 euro per stuk en de series voor 2,50 t/m 7,50 euro. Hierbij even de link naar de advertenties op Marktplaats: - Marktplaats.nl > 19 dvd's diverse genres (allemaal origineel) - Cd's en Dvd's - Dvd's | Overige; - Marktplaats.nl > Friends seizoen 9 en 10 (origineel) - Cd's en Dvd's - Dvd's | Tv en Series; - Marktplaats.nl > CSI Las Vegas seizoen 1 (origineel) - Cd's en Dvd's - Dvd's | Tv en Series;
Diverse romans voor 1 euro per stuk (exclusief verzendkosten): - Bernlef, De pianoman; - Tim Krabbé, Een tafel vol vlinders; - Daphe du Maurier, Rebecca; - Ian Rankin, Schuld & Boete; - Theo Thijssen, Kees de jongen; - Maeve Binchy, Zilveren bruiloft; GERESERVEERD - Joanne Harris, Chocolat; - Elizabeth Bevarly, Vertrouw op mij; - Linda Lael Miller, Voor galg en rad; Hierbij de link naar de advertentie op Marktplaats Marktplaats.nl > Diverse romans van diverse schrijvers!!! - Boeken - Romans.
Ik heb hier diverse thrillers van diverse schrijvers liggen welke in 1 koop of afzonderlijk weg mogen. Voor de boeken afzonderlijk vraag ik 1 euro per stuk. Bij afname van meer boeken komen we vast wel uit de prijs. Kijk eens rond misschien zit er wat voor je bij. Hieronder een opsomming: - Michael Crichton, Sfeer; - Nancy Taylor Rosenberg, Mijn wraak zal zoet zijn; - Tess Gerritsen, De chirurg; GERESERVEERD - Claire Rainwater Jacobs, Het spijt me, mam; - Jan Willem van de Wetering, De verdachte Verheugt; - Jack London, The call of the wild; - Edgar Allan Poe, Tales of Mystery and Imagination; - Paul Zindel, Confessions of a teenage baboon; - Jan Terlouw, Pjotr; - David Ramus, Dief van het Licht; - Gonzalo Lira, Tegenspel; - Clive Cussler, Vuurijs; - Rita Spijker, Kreukherstellend; Hierbij de link naar mijn advertentie op Marktplaats Marktplaats.nl > Diverse thrillers van diverse schrijvers!!! - Boeken - Thrillers.
En ik heb ook nog een aantal sportgerelateerde boeken, onder andere: - Harry Vermeegen, Ballenjongen; - Mart Smeets, Door naar de volgende ronde; - Mart Smeets, Hoezo bezeten? - Henk Davidse, citaten van Johan Cruijff; Misschien leuk voor de feestdagen of iets dergelijks. Alle boeken zijn nog in prima staat van nieuwstaat tot goed. Hierbij even de link naar de advertentie op Marktplaats Marktplaats.nl > Diverse sport gerelateerde boeken!!! - Boeken - Sport.
Hierbij nog even de link naar al mijn advertenties Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl
- korte broek merk Iron maat 30 verkocht; - 3 rompers maat 98/104 verkocht; - short Guess maat 36 verkocht; - dvd Matchstick man verkocht; Blauwe jas Delmond gereserveerd voor koper.