Ligt het nu aan mij, of valt mijn kledingsmaak zo verschrikkelijk uit de toon met de mode van dit moment. Ik ben op zoek naar leuke jongens babykleertjes met de volgende kenmerken: - Geen teksten en letters erop gedrukt (nu valt al 50% af) mooie printjes of een leuke opdruk is verder geen probleem, leuk zelfs. - Niet te stoer, dat vind ik niks voor een baby. Voor mij hoeft stoerheid niet zo te worden benadrukt. Heb ik een beetje een nare bijsmaak bij. ik houd meer van hip/schattig/grappig. - zachte vrolijke kleuren. Dus geen knalrood, donkerblauw enz. - geen harde kleurcontrasten. Je ziet het tegenwoordig heel veel: donkerblauw met witte strepen. Of zwart wit... - niet te saai. Een mooi wit of zachtblauw pakje is heel mooi. Maar ik wil ook wat pittigers. Dus liever ook niet teveel grijs. fresk vind ik mooi, kidscase heeft leuke en hippe kleding. Wie heeft er nog goede ideeen voor mij. Wat vinden jullie van al die ontzettend stoere kleding voor jongens? Bij meisjeskleding kunnen ze er ook wat van. Deze babyslofjes zijn zo erg! Smaken verschillen natuurlijk...
Babyface, dirkje, hema, hm, ca, heb ik destijds de kleding vandaan. Hou ook niet van standaard blauw lf de saaie kleuren. Gewoon lekker kleur!
Haha ik las en dacht: dat heb ik nou met meisjes kleding! Vind het allemaal zo truttig en afschuwelijk! Ik ben een aantal sites tegen gekomen met leuke box pakjes, misschien ook wat voor jou? Miss and mister sleepy, de kleine vogelaar, en idd Hema heeft ook leuke basic dingen. O als we toch aan het klagen zijn over kleding... Was laatst in de prenatal om een buikband te halen, daar heb je dus ook geen leuke spullen. Alleen maar jasjes en vestjes met van die opgenaaide oren! Ik baar een kind straks toch geen beer?! Zo ... Lucht op..
Newborn Boys Clothing | Baby Boys Clothes | Next Official Site Hier kopen wij wel kleding voor ons zoontje, vind dat ze erg leuke dingen hebben, net even wat anders en niet absurd duur. Misschien vind je 't ook wat? Ik ben ook niet zo gek op harde kleuren, grote contrasten en teksten op kleding. Heb daarnaast ontdekt dat zachte kleuren hem ook gewoon beter staan, hihi.
haha, allebei mijn kinderen hebben berenoortjes gedragen, smaken verschillen inderdaad. Ik vond het zo schattig
Dit had mijn post kunnen zijn 😁. Ik kom weinig leuke dingen tegen. Heb net wel next bestelling binnen, maar ook maar heel weinig. Heb jullie tips ook gelezen en zitten leuke dingen tussen maar ik weiger om 20 euro voor een babybroekje te betalen... Tot nu toe zara en next geslaagd. En ik hoop over 2 weken bij primark iets te kunnen vinden
Hier vooral name it Verder.. Tumble&dry Noppies Feetje Hema Z8 Babyface Beebielove Online is een hoop verkrijgbaar
Sorry! No offence! Smaken verschillen gelukkig idd, zou zo saai worden anders Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik een enorme zeikerd ben hoor qua babykleding
Ik heb nu een ventje van 3 waarvoor ik in de winkels kleding vind die z'n vader ook draagt (overhemden en vesten die gewoon klein model van volwassen zijn) of een kind van 3 met draken, skeletten, grijs, monsters.... Ik ben heel blij met de webshops met skandinavische kleertjes. En next direct vind ik ook leuk maar de pasvorm is vaak breed.
Wat een goede tips! Ik heb gelijk een hoop inspiratie opgedaan voor de kindrkamer op de site van de kleine vogelaar. Prachtige dingen en ik heb zelf ook een voorkeur voor goed geproduceerde spullen. Ik snap wat je bedoelt over tuttige meisjeskleding, ik heb zelf ook twee dochters. Ik wilde liever geen roze of al te tuttige dingen. Maar liever vrolijk en hip. Nou dat was nog een hele opgave!
Baby-, peuter- en kleuterkleding voor jongens - maat 50 t/m 116/122 - Jayno's Baby- & Kindermode Dit komt denk ik wel een beetje overeen met jou criteria denk ik
Ik heb gekeken op een website wat ze hebben van just small in maat 62. En werkelijk alle kleding zou mijn vriend in een grote versie ook kunnen dragen. (Precies wat suusjeuh ook al zei in vorige post) Allemaal heel stoer! Niks baby/kind aan. Precies dus wat ik niet zoek... Helaas.
misschien name it? en dan bij verschillende webshops kijken,want aanbod verschilt nog wel eens. Ik koop de leukste shirts en alle spijkerbroeken op marktplaats. Zoontje is anderhalf en heeft een lange rug. Ik probeer altijd shirts te vinden met elasthan erin.
Ik had dat ook hoor. Toen ik hoorde dat ik een jongetje kreeg. Maar inmiddels ben ik er wel in gegroeid. Ik heb /had veel van deze broekjes. Schrik niet vd prijs maar t is heerlijk spul en het gaat heel wat maten mee. Het broekje van maat 52 heeft mn zoontje zeker tot hij 8 maanden was gepast. Hij is bijna 1 en ik heb hem nog steeds een broekje aan van mt 62-68. Broek wol zijde Groene streep Cosilana - Baby Natura Truitjes heeft hij vaak de truitjes die mn moeder voor hem maakt en in de zomer had ik meestal een shirtje van de h&m of Hema. Die hebben echt hele lieve babypakjes 😍. Ik baal echt dat zl uit de mini maatjes is gegroeid nu. Want vanaf mt 74 wordt alles zo anders.
Lijkt me heerlijk spul. Wel prijzig helaas Ik zou wel wat willen uitproberen. Heb je iets tweedehands voor een leuk prijsje ter overname
Als je op MP kijkt en zoekt op hrt merk cosilana vind je best wel wat. Ik bewaar alles voor een eventuele tweede 😉
Oh huh is dit voor het kindje waar je nu zwanger van bent? Hoe weet je al dat het een jongetje wordt 😇