Jongenskleding kopen is moeilijk

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kolibri, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha goede vraag. Ik weet gewoon zeker dat ik zwanger ben van een jongetje. Maar... Bewijs heb ik nog niet. Binnenkort bevallen twee goede vriendinnen van een jongetje. Voor hen wil ik wat leuks kopen. Voor mezelf wacht ik nog maar eventjes met spullen aanschaffen. :cool: jeweetmaarnooit, zelfs als je het zeker weet ;) Maar wel erg leuk om me er nu al in te verdiepen, heel veel voorpret :D Ik heb wel al 1 setje aangeschaft, maar dat is unisex.

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Zara? Vind dat vaak wel erg leuk. Ik vind Kidscase ook mooi, en tinycottons ( al is die helaas wel duur..)

Snap wat je bedoelt met te stoere of tuttige kleertjes, ik heb in een babywinkel als prenatal etc tot nu toe nog weinig leuks gezien...

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Helaas voor mijn portomonnee vind ik het helemaal niet moeilijk om leuke kleding te vinden voor mijn zoontje :cool::D

Hier:
    Zalando (petit bateau, benetton, carters, name it)
    Bol.com (diverse merken, waaronder petit bateau)
    Ik en mijn kind (name it)
    C&A (eigen merk)
    Pink or blue (diversen)
    Bijenkorf (diversen)

Ik hou van zachte kleuren en echt baby-achtig voor de baby-tijd. Hij is nu aan het kruipen en staan, dus nu kies ik voor wat stoerder. Rompers met een polo-kraag of een polo met korte mouwen over een longsleeve-romper. En ik hou erg van boxpakjes.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mijn zoontje draagt vooral Zara, Petit Bateau en kleine Franse en Spaanse merken die ik daar koop.

Daarbij heb ik ook een tweeling dochtertje en meestal ben ik eerder klaar met shoppen voor onze zoon als onze dochter haha.

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Ik hou van sportief, mijn zoontje draagt daarom veel joggingbroekjes met een leuk shirt. Nu ook wel spijkerbroekjes.
    Ik slaag goed bij ter stal, hema, v&d, soms prenatal.
    Ik hou niet van bloesjes etc of inderdaad volwassen kleding in kindermaatjes.

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik hou niet van kleding met teveel poespas. Behalve sterretjes vind ik ook geen andere printjes leuk. Lekker egaal. Vaak voldoet de hema wel aan wat ik leuk vind.

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Op die manier. 😁

8. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    #28 Saartje5, 9 okt 2015
    Laatst bewerkt: 9 okt 2015
    Kijk eens bij Musjes, daar heb je aardig wat Scandinavische merken die misschien wel je smaak zijn. Verder inderdaad Petit Bateau of als het echt luxe mag zijn, Tartine et Chocolat *smelt*.

9. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    ik vind de merkkleding wel echt te duur. Koop vooral leuke broekjes van de zara van 7,95 oid met neutraal shirtje vd hema erop. Dan ben je voor outfit voor rond 10 euro klaar :)

10. Rory

Rory Lid

20 mei 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jacadi is een fijn maar prijzig merk.

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Oh ja :):):)
    Dat heb ik nog niet aangedurfd, want echt onbetaalbaar. Maar zoo mooi!

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  13. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wast het maar moeilijk :)
    Hier vooral fan van Noppies, Zara, Dirkje en Feetje.

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb het nooit zelf gekocht maar gekregen, zelf zou ik het er ook niet aan uitgeven.

15. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Leuke kleertjes inderdaad. Hoe bestel je dat vanuit de UK, creditcard en dan verzendkosten?

16. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind next ook super!
    En makkelijker dan je zou verwachten. Er is een Nederlandse website, als het goed is wordt je daar vrij snel naar doorgelinkt. Bestellen, betalen per iDEAL, en 2 dagen later (gratis) door DHL bezorgd.
    Enige minpuntje is dat de retourkosten voor je eigen rekening zijn, en naar Engeland kan dat nog wel wat oplopen. Maar met babykleertjes zul je toch al niet zo snel wat terug sturen. Maatjes vallen wat groter bij de babykleertjes, dus te klein zal het niet snel zijn en te groot, daar groeien ze natuurlijk vanzelf in.

17. MiniMiNo

MiniMiNo Actief lid

11 mrt 2015
    130
    60
    28
    NULL
    NULL
    Wat een fijn topic!! Heb gister alle suggesties bekeken en heel veel nieuwe merken en sites ontdekt,tot in de late uurtjes bezig geweest met alles te bekijken!
    Dus kom maar op met meer tips haha

18. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vond de mix tussen af en toe wat stoerder en met momenten liever juist heel leuk. Was meestal wel van het combineren met een stoere spijkerbroek en dan gewoon een leuk shirtje erop.
    Broekjes koop ik over het algemeen bij de Hema. prima pasvorm, mooie prijs
    shirtjes en truien veelal van het merk feetje, z8, babyface, babylove, noppies en soms wat van lief.

19. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    De baby collectie van de zara is ook echt geweldig super leuke broekjes!

20. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk? Nee. Blut? Ja!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg