Over 25 minuten gaat mijn vriend bestellen en ik weet niet wat ik zal nemen... Meestal is het patat met mayo/pinda of speciaalsaus en dan met fric speciaal, kaassoufle of hete donder met joppie saus. Nu wil ik wat anders, maar ben niet zo'n dare devil als het op het snacken aankomt. Wat bestel jij altijd? Misschien heb ik er nog wat aan voor inspiratie...
Meestal patatje mayo,pinda ui. En een broodje kaassoufle mayo,pinda,ui. En als ik heel veel trek heb nog een berenlul hihi. Zo noemen wij een berenhap.
meestal frietje, mayo ui en een mexicano of viandel speciaal.. Wat ze hier hebben (maar ook niet overal) is een pikandel.. dat is een frikandel met een heet sausje erin en loempiavel eromheen. Super lekker!
Hier meestal een frietje met, anders frietje oorlog (mayo en saté). Gewoon een saaie bami of frikandel speciaal.
Oeh die pikandel klinkt wel goed, maar hier nog nooit van gehoord... Denk niet dat ze die hebben. Maar daardoor schiet nu wel de picanto door mijn hoofd... Ook lekker
Meestal frietje speciaal en een frikandel speciaal. Wat ook erg lekker is zijn die hete vlammetjes! Je moet wel van pittig houden Een broodje hamburger is bij de meeste tenten ook wel lekker. Mm joppiesaus, dat is lang geleden!
Als snack voor bij de friet kies ik vaak uit een bamischijf/bamiblok, gehaktstaaf met satésaus of een kipcorn. Succes met kiezen uit al die lekkere dingen die voorbij komen!
Broodje hamburger ei-speciaal: broodje hamburger, gebakken ei, mayo/ketchup/kaas/uitjes, met sla. broodje hamburger Hawai: bijna hetzelfde als hier boven, maar dan een schijf ananas en saté (kan per snackbar verschillen sommige hebben andere saus en ook geen ei erbij.) Bereklauw saté Pikanto saté Bamischijf Patat met knoflooksaus
Sorry... Hier moesten we wel want heb iets gigantisch aan laten branden in de keuken waardoor de lucht niet te houden is daar, hoofdpijn ervan... Dus tja dan moet er gewoon friet komen