Ik verkoop mijn zwangerschapskleding. De kleding is weinig gedragen, en ziet er nog helemaal netjes uit. De broeken zijn aan de binnenkant van de benen niet helemaal vaal geworden. Alles ziet er nog bijna als nieuw uit, behalve het zwart-wit gestreepte shirtje. Deze is wel veel gedragen, en wat verwassen. Verder is de kleding nog helemaal netjes van kleur en absoluut niet verwassen. Veel broeken zijn maat 46, maar ik heb zelf normaal maat 48/50, maar deze broeken zaten prima. Vraagprijzen: 01. 10 euro 02. 10 euro 03. 10 euro 04. 7,50 euro 05. 10 euro 06. 10 euro 07. 5 euro 08. 5 euro Alle dingen zijn los te koop, maar als je alles in een keer koopt, mag je het voor 55 euro hebben. De verzendkosten zijn voor de koper, maar afhankelijk van wat je koopt. De shirtjes kunnen nog door de brievenbus, maar verder wordt het toch pakketpost. Ook is het op te halen of te passen in Delft.
01. Mooie egaal donkerblauwe jeansbroek van de Miss Etam. Weinig gedragen. Maat 46 Is een paar cm korter gemaakt. Binnenbeenmaat: 71 cm Vraagprijs: 10 euro
02. Whitewash jeansbroek van de Miss Etam. Bijna nooit gedragen. Maat 46 Is niet korter gemaakt. Binnenbeenmaat: 72 cm Vraagprijs 10 euro
03. Zwarte/antraciet jeansbroek van Prenatal Weinig gedragen. Paar cm korter gemaakt. Binnenbeenmaat: 70 cm Maat: XXL Vraagprijs: 10 euro
04. Was een witte broek van de Miss Etam, die ik geverfd heb (lichtblauw) en waar ik stukken ingezet heb aan de zijkant. Een alternatieve broek, die wel heel erg leuk valt! Maat: 48 Binnenbeenmaat: 74 cm Vraagprijs: 7,50
06. Modern positieshirt van MamaLicious Alleen een paar keer op feestjes gedragen. Alle glitter zit er nog op! Maat: XL Vraagprijs: 10 euro
07. Zwart shirt van H&M, waar ik voor Halloween een pompoen op gemaakt heb. LEUK VOOR CARNAVAL! Alleen tijdens een Halloweenfeest gedragen. Maat: L Vraagprijs: 5 euro
08. Zwartwit gestreept shirt van H&M Is wel veel gedragen, maar kan zeker nog een 2e ronde mee. Maat: L Vraagprijs: 5 euro