Neocate LCP 0-12 maanden

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door chantal1606, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Wie kan er 7 blikken (400 gr.) gebruiken van Neocate?
    Het kan gratis opgehaald worden of tegen verzendkosten verstuurd worden.

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Als je ze kwijt moet kun je Ze ook terugsturen gratis naar Sorgente (of andere leverancier)

3. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat snap ik. Maar wilde eerst kijken of ik iemand er blij mee kon maken. Ze zijn toch al gedeclareerd bij de zorgverzekeraar.
    Maar ik geloof dat niemand ze kan gebruiken haha.

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ik kan ze ook niet gebruiken maar misschien een idee om ze aand e voedselbank te geven.

5. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Het moet natuurlijk wel terecht komen bij kindjes/babies die het nodig hebben. Niet die gewone voeding kunnen drinken.
    Ik wacht nog een paar daagjes en dan breng ik het terug naar de apotheek.

6. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Morgen ga ik ze dan maar terug brengen naar de apotheek.

7. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik denk dat de apotheek het vernietigd (zou het iig even navragen want zo gaat het ook met ongebruikte medicatie / vloeibare dieetvoeding), zonde want het is onwijs duur spul...

Zou het dan eerder weggeven aan de voedselbank of een tienermoederhuis...
    Niemand op marktplaats die het van je over wil nemen?

Wij krijgen het zelf ook vergoed, dus ik heb het niet nodig... ;)

Edit: Waarom gebruik je het zelf niet tot het op is?
    Kan geen kwaad hoor, ook al heeft je kleintje geen kma... :)
    Het is volwaardige voeding, alleen kunstmatig gefrabriceerd, geen koe aan te pas gekomen...

8. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Nou, ik ben toch zo gruwelijk blij dat ze gewone voeding kan drinken, zij ook, want ze drinkt veuuul beter! Dus daarom geen Neocate meer hier.

Op Marktplaats is de advertentie verwijderd, want het is tegen de regels?:(
    Volgens mij mag je geen levensmiddelen aanbieden/weggeven op Marktplaats.
    Helaas dus....

9. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Maar zal het zeker even navragen, anders gaan ze zo weer mee terug de tas in haha.

10. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dat snap ik, en fijn dat je meisje andere voeding beter drinkt, maar jammer van de neocate... ;)

Wat raar dat je adv. is verwijderd, er worden toch wel vaker blikken neocate en pepti aangeboden, misschien omdat het gratis is oid? :(

Ben benieuwd wat de apotheek zegt... :)

11. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ik vroeg er ook geen geld voor. De advertentie heeft er wel 7 dagen opgestaan hoor, maar daarna verwijderd door Marktplaats.
    Ik denk dat het net zo gaat met die andere advertenties. Het duurt even voor ze erachter komen ofzo.
    Nah ja, weer wat geleerd..

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi hoi

Ik lees je berichtje nu pas maar ik heb zeker interesse.
    Dochter heeft net als onze zoon KMA, maar duurt nog enkele weken voordat we de machtiging hebben vd kinderarts en moeten nu dus voorlopig alles zelf betalen, dus wij zouden er heeel erg mee geholpen zijn :D

Dus als je ze zou willen opsturen graag, en tuurlijk vergoed ik dan de gemaakte kosten :)

13. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hey Daantje,

Ben ik even blij dat ik ze niet aan de apotheek gegeven heb. Ze wilden ze dan i.d.d. vernietigen. Vond het zo zonde!
    Als jij je adres even doorgeeft en de verzendkosten overmaakt stuur ik ze vandaag en anders uiterlijk morgen op.
    Zal je even een pb sturen met mijn bankgegevens.

Gelukkig, zijn ze toch nog goed terecht gekomen!

14. SeaShell

Heeeeeeel erg bedankt Chantal!! Heb je een pbtje gestuurd :D

15. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Fijn!!!! :D

16. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

belachelijk he dat de apotheek ze vernietigd. Daarom stuurde ik ze terug naar sorgente. Zij kunnen de blikken dan weer gewoon in hun voorraad opnemen en opnieuw naar iemand sturen. Misschien declareren zij dan wel 2 keer bij de verzekering voor 1 blik maar beter dan dat het vernietigd wordt.
    Fijn dat het nu bij iemand is gekomen die ze ook echt ja gebruiken. Mijn ervaring was dat niemand dit wilde omdat iedereen ze aan huis gratis geleverd krijgt, vandaar mijn tip.

17. SeaShell

Hoi Chantal!

We hebben ze zojuist binnengekregen! Hier vanmorgen weer met ons meisje naar de kinderarts geweest. maar 10 gram aangekomen in 1,5 week en drinkt nauwelijks meer van de kolieken en heeft een zware allergische reactie gekregen, en heel haar bovenste luchtwegen zitten ram verstopt door de allergie, en volgens de kinderarts heeft ze idd zware koemelkallergie. ik ben je echt heeel erg dankbaar voor het opsturen van de voeding, namens ons hele gezin enorm bedankt!!

Groetjes Danielle

18. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    Mocht iemand nog 2 bussen neocate nodig hebben, ik stuur ze graag naar je op. Wij zijn inmiddels zelf over op de pepti.

19. jwvreugde1987

jwvreugde1987 Nieuw lid

10 feb 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    jollietje, heb je de twee blikken Neocate nog? Wij gebruiken deze voeding nu net, en het is voor ons een uitkomst! Dus als je de blikken over hebt, zou ik ze graag ophalen!

Deel Deze Pagina