Naast bovenstaande in maat 80 heb ik nog: - een zwemshortje maat 80; - joggingpakje grijs/rood maat 80; - geel pyamaatje maat 80; - grijze longsleeve maat 80; - rode longsleeve maat 80; - witte ribroek maat 80; - spijkerblouse maat 80; Alles in maat 74 en 80 mag weg voor een totaalbedrag, exclusief verzendkosten ad 6,75 euro, 30 euro.
Hiernaast heb ik ook nog het 1 en ander in maat 86 (22 stuks incl. mutsjes en rompers) en dit pakket mag weg voor 30 euro (exclusief verzendkosten). Voor foto's zie Marktplaats of stuur mijn even een pb-tje met jouw e-mailadres en dan stuur ik je de foto's toe.
Hierbij weer even de link naar al mijn advertenties op Marktplaats Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage.
Ik heb ook nog een paar zandkleurige sandaaltjes maat 18 en groene legerprint kaplaarsjes maat 19. Misschien wat voor jou?
Kijk eens rond bij mijn advertenties!! Er zit vast wel wat voor je bij Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage. Mocht je geen zin hebben om alle advertenties door te lopen stuur dan even een pb-tje met je e-mailadres en dan stuur ik je foto's toe van hetgeen waar je interesse in hebt.