Ik heb hier een hoop boeken, dvd's en videobanden liggen van diverse genres. Hieronder een overzicht van de diverse titels.
35 dvd's van diverse genres voor 35 euro voor het totaalpakket en anders los voor 1,50 euro per stuk (exclusief verzendkosten). Hieronder de titels: Ik heb hier nog 35 dvd's van diverse genres. Het gaat om de volgende titels: - The Weddingplanner; - Maid in Manhatten; - Matrix Reloaded; - The Village; - Scooby Doo; - Sword Fisch; - Gone in 60 seconds; - Kingpin; - James Bond, tomorrow never dies; - Dr. Dollitle; - The Scorpion king; - Constantine; - The general's daughter; - John Q; - Pearl Harbor; - Training day; - Things to do in Denver when you're dead; - One Night ad McCool's; - The Texas Chainsaw Massacre; - Hide and Seek; - Fire on the Amazon; - About Schmidt; - 40 days and 40 nights; - Just Married; - Analyze That; - Honey; - Shouf Shouf Habibi!; - An Inconvenient Truth; - De Dominee; - Cradle the Grave 2; - Stuck on you; - Anger Management; - 2 films in 1: Tanguy en Absolument Fabuleux; - The Haunted Mansion; - Matchstick Men. Naast bovengenoemde dvd's heb ik ook nog een aantal series, namelijk: - Friends seizoen 9 aflevering 17 t/m 23; - Friends seizoen 10 aflevering 1 t/m 8; - CSI Las Vegas seizoen 1; - Gooische vrouwen deel 1 t/m 3; Voor deze series gaat op, doe maar een bod...... De dvd's mogen worden opgehaald in Den Haag of ik kan ze verzenden voor 6.75 euro voor het hele pakket.
Ik heb hier een hele verhuisdoos vol met videobanden (+/- 60 stuks) van diverse genres, ook Disney!!! Ik dacht zelf aan een bedrag van 15 euro (exclusief verzendkosten). Een greep uit de diverse titels : - Titanic; - A Godfather's story; - Robin Hood; - Kruimeltje; - De Leeuwenkoning; - Assepoester; - Jungle Boek; - De speurneuzen; - Merlijn de Tovenaar; - Bambi; - De Reddertjes; - Belle en het Beest; - The Nutty Professor; - Sleepless in Seattle; - Leathel Weapon; - Coyote Ugly; - Austin Powers; - Enemy of the State; - Armegeddon; - What Woman Want; - Rush Hour; - etc., etc. Verderheb ik ook nog een aantal lege videobanden, deze krijg je erbij. De doos kan verzonden worden, maar de verzendkosten zijn vrij prijzig (namelijk zwaarder dan 10 kg, dus 12,20 euro verzendkosten). De videobanden zijn natuurlijk op te halen in Den Haag.
Ik heb verder ook nog diverse boeken in diverse genres. Genre thrillers: - Virginia Andrews, Schaduwen in de tuin; - Virginia Andrews, Bloemen in de wind; - Virginia Andrews, Als er doornen zijn; - Virginia Andrews, Het zaad van gisteren; - Michael Crichton, Sfeer; - Nancy Taylor Rosenberg, Mijn wraak zal zoet zijn; - Tess Gerritsen, De chirurg; - Claire Rainwater Jacobs, Het spijt me, mam; - Jan Willem van de Wetering, De verdachte Verheugt; - Jack London, The call of the wild; - Edgar Allan Poe, Tales of Mystery and Imagination; - Paul Zindel, Confessions of a teenage baboon; - Jan Terlouw, Pjotr; - David Ramus, Dief van het Licht; - Gonzalo Lira, Tegenspel; - Clive Cussler, Vuurijs; - Rita Spijker, Kreukherstellend; Genre romans: - Bernlef, De pianoman; - Tim Krabbé, Een tafel vol vlinders; - Daphe du Maurier, Rebecca; - Ian Rankin, Schuld & Boete; - Theo Thijssen, Kees de jongen; - Maeve Binchy, Zilveren bruiloft; - Joanne Harris, Chocolat; - Elizabeth Bevarly, Vertrouw op mij; - Linda Lael Miller, Voor galg en rad; Genre chicklit: - Anita Notaro, Tot na de reclame; - Yoyo van Gemerde, Sushi & Chardonnay; Voor de boeken vraag ik 1 euro per stuk (exclusief verzendkosten).