kan eventueel ook alles aanbieden voor 85euro incl. verzendkosten, maar weet niet of je alles leuk vind en zou willen hebben
het overige is eventueel voor 70 euro excl. verzendkosten in 1x te kopen, alles los mag natuurlijk ook
Hi Ingrid, Ik heb er ook wel wat leuks tussen zien staan, hoop dat hetgeen je verkocht hebt, ook hebt verwijderd? Bij deze mijn lijstje: Pagina 1 1e post - beige/bruin shirt 2e post - bruine broek 4e post - bruin truitje 8e post - bruine broek 9e post - gestreepte trui Pagina 2 7e post - bruin broekje prenetal, beetje gevoerd 9e post - donker bruikn broekje, licht gevoerd Pagina3 4e post - bruin/beige vest Pagina 4 6e post - wit broekje villa hap met .e post bedoel ik het hoeveelste berichtje geplaatst op die pagina, ik heb daarbij ook de berichtjes meegeteld van die andere dame die had gereageerd. Heb je die kleertjes nog die ik opnoemde en hoeveel wil je ervoor hebben? Groetjes Anna
Hey Anna, ik heb helaas niet verwijderd wat verkocht was want weet niet hoe Alleen dat gestreepte truitje pagina 1 de 9e post heb ik niet meer de rest nog wel. Over de prijs dacht ik 30euro excl. verzendkosten? Is dat wat? Ik zie trouwens dat je 23 weken zwanger bent, gefeliciteerd! Heb ook nog een advertentie staan met kleertjes maat 56, zit ook zo'n wit broekje tussen en nog wat andere vestjes misschien ook wat voor jou? Als je het eens bent met de prijs zal ik het apart leggen en morgen of zaterdag versturen! Groetjes Ingrid
Maakt niet, gelukkig is het maar 1 truitje De rest wil ik wel graag van je overnemen en met de prijs ben ik het ook wel eens...heb alleen geen idee hoe hoog de verzendkosten zijn, jij? Ga ook even bij je andere advertentie kijken of ik nog meer van je over kan nemen en laat het vanavond nog wel even weten, dan kunnen we ook even via PB afspreken hoe en wat. Groetjes Sanja p.s. bij de berichten die je hebt getypt zelf kan je klikken op wijzig rechtsbovenin en dan zou je b.v. de foto kunnen verwijderen...of kan je berichten van een paar dagen terug niet meer wijzigen? Hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpen
Heb bij maat 56 ook een berichtje geplaatst hoor Heb nog even gekeken voor de verzendkosten en gelukkig zijn het kleine kleertjes en zal het niet boven de 10 kg uitkomen, de verzendkosten zijn dan 6,75 via TNT basispakket. Ik wacht nog wel even je reactie op maat 56 af, kunnen we het daarna afronden. Groetjes Anna