Omdat er geen kindje meer bij komt verkoop ik alles waar hij uit gegroeid is, wat ik niet meer draag of niet meer gebruik. Op verzoek kan ik foto's maken en je e-mailen. Ik kan versturen naar Nederland en Belgie of, mits niet te ver, langsbrengen. Spullen die ik o.a. heb: Badje en standaard Tummytub Box (beuken) Wipstoel (turquoise) Kleertjes vanaf maat 50 t/m 74, ook veel merk Schoentjes waaronder ook ongedragen vanaf maatje 18/19 2 box/bed mobielen, 1 met schaapjes, 1 Symphony in Motion 2 boxkleden Heel veel babyspeelgoed waaronder veel Vtech Turqouise combisleeper in de kleinste maat Aankleedkussen Turquoise boxzak Loopwagentje Chicco Kruik en kruikenzak 2 flessenwarmers waarvan in 1 ook de dikke Difrax flessen passen Electrische kruik Magnetron sterilisator 2 voedings bh's maat 95D (wit en zwart) bruin positieshirt maat 52 2 zwarte postitiebroeken maat 50/52 1 witte positiebroek maat 52 5 verschillende buikbanden in XL-XXL Ondersteunende soort bekkenband in XXL (wit) En meer.... PB maar voor vragen of foto's. Het kan even op zich laten wachten want ik ben behoorlijk druk
ik ben geinterseerd in: Badje en standaard Tummytub Box (beuken) Wipstoel (turquoise) Kleertjes vanaf maat 50 t/m 74, ook veel merk Schoentjes waaronder ook ongedragen vanaf maatje 18/19 2 box/bed mobielen, 1 met schaapjes, 1 Symphony in Motion 2 boxkleden Turquoise boxzak en de positiekleding valt dat als XL zeg maar?
De kleding valt groot, maat 50/52 zeg maar. Het wipstoeltje is gereserveerd trouwens. De kleertjes, wil je het hele pakket? Ik heb echt enorm veel namelijk en het is jongenskleding. Ook rompers en alles erbij. Pb me anders even, gaat misschien makkelijker
dan gaat het helemaal over. denk toch dat het dan te groot is voor mij en ga er een beetje vanuit dat het een meisje wordt...dus moet even afwachten. bedankt en succes met de verkoop!
Dus de box, badje en de andere dingen wil je nu ook niet? Die zijn namelijk niet speciaal voor een jongen.
Toevoeging: Lichtblauw voedingskussen waar je de hoes van kunt wassen. In de hoes zitten allemaal kleine bolletjes, makkelijk om in vorm te brengen.
Nee want daar staat het niet op. In oktober ga ik ermee op de rommelmarkt staan en alles dat ik via hier kan verkopen is meegenomen
De buikbanden en de broeken zijn verkocht. Nog wel een positieshirt van Noppies maat 52. Leuk detail zijn de mouwen. Aan de rand zit een fluwelen randje en een fluwelen bloem verwerkt. Voor 10 euro mag hij weg
wat voor kleur hebben de boxkleden? en de tummytub is dat de echte of die van bebe you? kan ie op de standaard van bebe you? gr kim
Ik zal foto's maken van de box en de kleden. De Tummy is een echte, blauw met een beetje glittertjes erin. Ik heb wel een foto van de kleine die erin zit, dan heb je vast een idee... Ik zal ook even kijken of ik een foto van de box kan vinden zo. De andere foto's kunnen even op zich laten wachten.... 1 van mijn dieren is erg ziek